arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۵

برتری پنج گله استقلال برابر امیدهایش + حواشی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تدارکاتی میان دو تیم استقلال و امیدهای استقلال در کمپ ناصر حجازی و ساعت 18:45 برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار استقلال بازی کاملا برتری را ارائه داد و امیدهای استقلال جز یکی دو فرصت نه چندان مهم فرصتی بدست نیاوردند. ثمره برتری استقلال در نیمه اول برتری چهار بر صفر بود. ابتدا وریا غفوری در دقیقه 20 روی کار خوب کاوه رضایی گلزنی کرد و در ادامه کاوه رضایی دوبار در دقایق 41 و 44 گلزنی کرد و در نهایت فرشید باقری در دقیقه 45+1 گل چهارم را به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد هرچند امیدهای استقلال کمی روبه جلوتر بازی می کردند. با اینحال تیم بزرگسالان استقلال هم در ایجاد موقعیت بیکار نبود. از جمله این فرصت ها در دقیقه 58 بود که علی قربانی خرید جدید استفلالی ها در یک قدمی دروازه تیم امید توپ را به آسمان زد.

در دقیقه 85 روی کرنر ارسال شده، میثم مجیدی برای پنجمین بار دروازه امیدها را باز کرد تا استقلال پنج بر صفر حریفش را شکست دهد. 

حواشی بازی: 

- بهرام افشارزاده، حسن روشن، پندار توفیقی و علی شفیع زاده از کسانی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. 
- هواداران استقلال پیش از آغاز این دیدار ضمن تشویق توفیقی و افشارزاده خواهان جذب حاج صفی شدند و توفیقی هم با حرکات دستش، تلاش کرد نشان دهد خواسته هواداران را اجابت میکند.
- در طول برگزاری این دیدار هواداران استقلال بارها از رحمانی خواستند تا در صفحه اجتماعی خود، احسان حاج صفی را برچسب بزند.
- امید ابراهیمی، محمدحسین کنعانی زادگان و خسرو حیدری در این تمرین به صورت اختصاصی تمرین کردند. ابراهیمی که نخستین تمرین خود را پشت سر می گذاشت به شدت از سوی آبی ها تشویق شد.
- ترکیب اولیه استقلال در این دیدار مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، عظیم گوک، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، بختیار رحمانی، علیرضا سیار، محسن کریمی، آرش افشین و کاوه رضایی بود. در نیمه دوم استقلال با ترکیبی متفاوت به میدان رفت. بازیکنان جوان استقلال به همراه مگویان، میثم مجیدی، جابر انصاری، علی قربانی، یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای در این نیمه به میدان رفتند و تنها مهدی رحمتی از ترکیب اولیه استقلال همچنان در زمین حضور داشت. همچنین رابسون جانواریو در اواسط نیمه دوم به میدان رفت.
- حدود 3 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان