arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
کابوس رسوايي ها در تعقيب «گيگز»

افشاي رابطه نامشروع 8 ساله ستارهمنچستر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رايان گيگز نام معشوقه 8 ساله خود را به صورت » UKW « که اختصار شده « You Know Who » به معناي «تو مي داني چه کسي» در تلفن همراه خود ثبت کرده بود تا هويت او را ناشناس نگه دارد. اما از روز يکشنبه همه دنيا مي دانند اين شماره به همسر برادر گيگز ناتاشا تعلق داشته است.
ستاره ولزي منچستريونايتد به مدت 8 سال رابطه اي پنهاني و همراه با فراز و نشيب هاي زياد با همسر برادرش داشته و اين رابطه تنها چند روز پيش که ناتاشا از رابطه گيگز با ايموجن توماس معشوقه گيگز مطلع شده، به پايان رسيده است. نشريه اخبار جهان با گزارشي مفصل در مورد اين ماجرا و مصاحبه با ناتاشا، جنجالي تازه در زندگي رايان گيگز ايجاد کرد و تصوير پاکي که گيگز به عنوان الگويي از يک مرد خانواده دوست طي سالها حضور در عرصه فوتبال انگليس براي خود ساخته بود را کاملا خدشه دار کرد.
اگرچه وجهه گيگز چند هفته پيش و بعد از اينکه رسوايي اخلاقي و رابطه او با تومسا در توئيتر فاش شد و سپس به همه رسانه ها درز يافت، لکه دار شده بود ولي حالا جنبه هاي ناشناخته ديگر زندگي گيگز برهمگان آشکار مي شوند. به خصوص که حالا نه تنها استيسي همسر گيگز بلکه «رودري» برادر او با خيانت وي روبرو شده اند.
ناتاشا در گفتگو با نشريه اخبار جهان به تمامي جزئيات مربوط به اين رابطه پنهاني با گيگز که درسال 2003 و زماني که ناتاشا تقريباً 20 ساله بود، شروع شده، اشاره کرده است. ناتاشا در اين گفتگو به رابطه هاي نامشروع خود با گيگز در زمان بارداري همسر وي و روز بعد از تولد هر 2 فرزند او اشاره کرده و از اولين ملاقات آنها در خانه يکي از دوستانش بعد از آشنايي با گيگز در يکي از کلوپهاي شبانه منچستر گرفته تا ملاقاتهاي پنهاني در خانه ناتاشا و در هتل ها يا در آپارتمان هايي که ناتاشا مسؤول فروش آنها براي بنگاه هاي املاک بود، پرده برداشته است.
ناتاشا چند ماه بعد از شروع رابطه اش با رايان گيگز، با برادر او «رودري» آشنا مي شود ولي حتي اين آشنايي سبب از بين رفتن رابطه پنهاني آنها نمي شود. ناتاشا که از برادر گيگز در سال 2006 صاحب يک فرزند پسر شده در مصاحبه با نشريه اخبار جهان گفته است: «اين بدترين نوع خيانت است. مي دانستم که اين کار اشتباه است وبارها سعي کردم اين رابطه را تمام کنم ولي رايان براي من مثل مواد مخدر بود. با اينکه او هرگز به من نگفت که مرا دوست دارد و رابطه ما هيچ جنبه احساسي نداشت».
اين نشريه به مصاحبه اي از گيگز در سال 2007 اشاره کرده که در آن ستاره يونايتد از نقش خود به عنوان پدر و شوهر تمجيد کرده است. حرف هايي که با واقعيت زندگي گيگز که سفير يونيسف هم انتخاب شده، در تضاد کامل قرار مي گيرند. البته اين روزنامه به يک نکته ديگر که خسيس بودن رايان گيگز است هم اشاره کرده و نوشته با اينکه ستاره يونايتد سالانه 2/4 ميليون پوند از اين تيم دستمزد مي گيرد و قراردادهاي مختلفي با اسپانسرهاي گوناگون دارد اما همواره ناتاشا را مجبور به پرداخت پول اتاق هاي هتل مي کرده است. ضمن اينکه ناتاشا در اين مصاحبه به چند نمونه از خساست هاي گيگز اشاره کرده و گفته حتي يک بار از او 700 پوند پول قرض مي خواسته ولي گيگز تنها 500 پوند به اوداده و گفته فقط اين مبلغ را توانسته از بانک بگيرد. رودري و ناتاشا ژوئن سال گذشته باهم ازدواج کردند. برادر او پيش از ازدواج از شايعات موجود در مورد رابطه پنهاني برادرش با ناتاشا مطلع شده و تقريبا با رايان گيگز قطع رابطه کرده بود.
همچنان که گيگز در جشن عروسي آنها درشهر منچستر درسپتامبرسال گذشته هم شرکت نکرد و همان شب براي جشن تولد يکي از دوستانش به لندن رفت و در همان ميهماني با ايموجن توماس ستاره تلويزيون بريتانيا و معشوقه جديدش آشنا شد.
طبق روايت ناتاشا، گيگز از آن تاريخ به بعد به طور همزمان با 3 زن از جمله استيسي همسرش رابطه داشت. ناتاشا که به خبرنگار نشريه اخبار جهان حتي پيامک هاي دريافت کرده از گيگز (که اين روزنامه مدعي شده به دليل محتواي غيراخلاقي آنها قادر به منتشرکردنشان نيست) را نشان داده، گفته که آخرين بار در روز نهم آوريل سال گذشته با گيگز ملاقات داشته و 6 روز بعد ماجراي رسوايي اخلاقي گيگز درمورد ايموجن توماس در سايت توئيتر افشا مي شود.
ناتاشا حتي از گيگز در مورد صحت اين شايعات سؤال کرده و هافبک منچستريونايتد همه چيز را تکذيب کرده و گفته که اين خبر تنها يک شوخي اينترنتي است. ناتاشا دراين مصاحبه مفصل گفته: «مي خواهم همه واقعيت را بدانند و به شايعات و دروغ هايي که طي ماه هاي اخير در مورد من مطرح بوده، توجهي نکنند. دوست ندارم که ديگران درمورد اين ماجرا حرف بزنند و براي همين خودم واقعيت را نقل مي کنم. رابطه من و رايان 8 سال به طول انجاميد. اين راز وحشتناک را براي مدتي طولاني نزد خودم نگه داشتم ولي ديگر نمي خواهم دروغ بگويم. نمي خواستم رودري را ناراحت کنم ولي مي دانم بابت کاري که کرده ام، رودري احساس حقارت مي کند و نه هرگز با من حرف مي زند و نه مرا خواهد بخشيد. فکر مي کنم او بخواهد رايان را بکشد. چون من هم از او متنفر شده ام و حتي در فينال ليگ قهرمانان هم طرفدار بارسلونا بودم! »
 
دانيال صدقي
نظرات بینندگان