arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

انتشار کارت شرکت در آزمون سراسری از امروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاوره عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارت شرکت در آزمون سراسری سال 95 طی روز جاری خبر داد.
 
به گزارش میزان، حسین توکلی  گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 95 می توانند از امروز دوشنبه 14 تیرماه کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند.

وی افزود: افراد باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرینت کارت خود را دریافت و جزئیات آن را با دقت مشاهده کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به فرصت دو روزه داوطلبان جهت رفع نقص کارتهای شرکت در آزمون سراسری اظهار کرد: کلیه داوطلبان از روز 22 تیر تا چهارشنبه 23 تیر جهت اصلاح کارت خود زمان خواهند داشت.

وی ادامه داد:  داوطلبان باید اطلاعات مندرج در بندهای 2،‌6،‌8، 9 و 10 را با اطلاعات وارده کرده خود مطابقت داده و در صورتی که مغایرتی مشاهده کردند برای رفع آن اقدام کنند.

توکلی درخصوص نحوه رفع نقص کارت ورود به آزمون داطلبان شرکت کننده خاطر نشان کرد: هر داوطلب باید با به همراه داشتن اصل کارت شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) به نمایندگان سازمان سنجش مستقر در باجه نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با تاکید بر اینکه هر داوطلب باید عکس روی کارت را با عکس ارسال کرده خود مطابقت دهد تصریح کرد: در صورتی که عکس داوطلبان دارای اشکال بوده و یا حتی واضح نباشد باید با مراجعه به سازمان سنجش این نقص را برطرف کند.

وی در پاسخ به این سوال که آزمون سراسری سال 95 چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: با توجه به برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال 95 در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه 24 و جمعه 25 تیر 95 در 369 شهرستان و بخش مختلف کشور و در 467 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

توکلی اذعان کرد: داوطلبان شرکت کننده در گروه های ریاضی،‌علوم انسانی و فنی روز پنجشنبه صبح و بعد از ظهر در آزمون شرکت و امتحان داوطلبان گروه های تجربی در صبح جمعه و گروه زبان نیز در بعد از ظهرهمان روز برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان