arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۳۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

احمدی مقدم: برخورد با بدحجابی از مطالبات مردم است و شدت می گیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای قانون مقابله با ناهنجاری ها از 25 تیر ماه سال جاری گفت: در صورتی که نتیجه مطلوب در برخورد با بدحجابی حاصل نشود میزان برخورد در این مقوله شدت خواهد گرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متناسب با موقعیت های موجود برخورد صورت خواهد گرفت و در هر استان و منطقه ای که این تخلفات کمتر مشاهده شده، ماموران انتظامی با ملایمت بیشتر و در صورتی که این تخلفات و فساد اجتماعی بیشتر باشد نقش و برخورد ماموران انتظامی نیز پر رنگ تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با بدحجابی از مطالبات به حق مردم و جامعه است ادامه داد: برای پاسخگویی به مطالبات مردم و خیراندیشان کشور نیروی انتظامی تصمیم به تقویت اقدامات و برنامه های خود در برخورد با مفاسد اجتماعی گرفته است.

سردار احمدی مقدم، از گسترش اقدامات ویژه نیروی انتظامی همزمان با فصل تابستان اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش گردشگران نیروی انتظامی باید همت بیشتری به خرج داده و برای افزایش امنیت اجتماعی و برقراری امنیت در مناطق گردشگری و گردشگران اقدام کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گام اول برای مقابله و برخورد را تلاش برای اقدامات ارشادی و تذکرات زبانی دانست و گفت: در صورتی که این اقدامات موثر واقع نشود و با بی اعتنایی افراد مواجه شود، برخورد نیروهای انتظامی تشدید یافته و باید برخورد انتظامی و قضایی صورت گیرد.

سردار احمدی مقدم در ادامه از موفقیت در کاهش  آمار ورود غیر مجاز اتباع خارجی به داخل کشور با توجه به انسداد مرزها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری به رغم کاهش ورود غیر مجاز اتباع خارجی، افزایش دستگیری اتباع بیگانه نیز وجود داشته است.

وی با بیان اینکه عمده ورودی های غیر مجاز اتباع بیگانه را مرزهای شرقی و از کشورهای افغانستان و پاکستان است  افزود: با انسداد مرزها، کانالیزه شدن راه ها و افزایش کنترل ها در مرزها و جداره آنها، دستگیری اتباع غیرمجاز افزایش و ورود غیر قانونی اتباع بیگانه کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با قاچاق مواد مخدر با تمام توان تلاش می کند افزود: در فروردین ماه سال 90، قاچاق مواد مخدر کاهش، در اردیبهشت ماه همانند سال گذشته و در خرداد ماه آرام آرام به سوی افزایش قاچاق و در نهایت کشف بیش از پیش مواد مخدر پیش خواهیم رفت.

سردار احمدی مقدم  مهمترین علت افزایش قاچاق مواد مخدر در خرداد ماه سال جاری را افزایش کشت تریاک در افغانستان نسبت به سالهای گذشته عنوان کرد و افزود: تدابیر لازم برای مقابله با ورود و برخورد و پیگیری سریع کشف و توقیف مواد مخدر در کشور صورت گرفته شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
8
اين مردم خير انديش كي هستند ؟ چند درصد هستند ؟ اين آمار از كجا مياد ؟ پس چرا هيچوقت كسي از ما نظر نميخواد !؟
پاسخ ها
vip
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
راست میگه اگه منظور خودتونین از بقیه لطفا استفاده نکنین الان همه راضی هستن اونی که چادری با اونیکه مانتوییه...شماهارو سننه
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
7
مردم مطالبات ديگری هم دارند
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
4
والا شخصا (من کاری به بقیه ندارم از طرف خودم حرف می زنم) هر کسی رو می شناسم از دوستان و آشنایان دیگه مسئله حجاب واسش حل شده است. هر کی چادر داره چادر می پوشه هر کی نمی خواد هم نمی خواد. من نمی دونم چه سود و منفعتی پشت این مسئله برا اقایون هست که این مسئله ر ومدام مطرح می کنن انگار تمام مسائل حل شده این یکی مونده. اقا من نتیجه ای که می گیرم اینه که آقایون تو حل مشکلات اصلی مردم موندن و حالا دوست دارن چیزی رو به عنوان مشکل مطرح کنن که از نظر مردم اصلا مسئله نیست. آقا بذارین ملت زدگیشون رو بکنن. اوضاع اقتصادی رو درست کنین این مسائل حل شده است برا مردم.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
3
هر جا کم میارن از مردم مایه میگذارند
ناشناس
|
POLAND
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
2
به سبک کیهان:
مردم:مسئله ی حجاب مطالبات ما نیست،مسئله ی پول نفت مطالبات ماست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
2
اینی که گفتی مطالبات مردم هست ، شکی هم درش نیست

اما نکته مهم اینه که بگیم چند درصد از این مردم چنین مطالبه یی دارند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
3
احتمالا جدیدا مردم مطالباتشونو با آقای احمدیمقدم درمیون میزارن چون ایشون خیلی با مردمه خیلی مهربونه خیلی مردم دوسش دارن کلا خیلی خواستنیه
نظرات بینندگان