arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۵

مردی پس از رابطه با زن شوهردار همسرش را خفه کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ارتباط نامشروع یک مرد متاهل در کرمان با یک زن شوهر دار منجر به سرانجام شوم شد.

به گزارش 24آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی گزارش مفقودی یک خانم از طرف خانواده وی و با توجه به اهمیت موضوع پرونده به طور ویژه در دستور کار دادستانی و شعب ۷ و ۳ بازپرسی کرمان قرار گرفت.

دادخدا سالاری گفت: در ادامه تحقیقات و طی یکسری اقدامات قضائی مشخص شد، قاتل که فردی متاهل و ۳۵ساله است به علت ارتباط نامشروع با یک زن شوهردار،اقدام به قتل فجیع همسر خود می کند و جسد همسر خود را به درون یک چاه در اطراف کرمان می اندازد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان علت ومنشاء اصلی قتل از سوی متهم را ارتباط نامشروع و اغوای شیطان دانست و افزود: قاتل با قساوت قلب اقدام به خفه کرد همسر خود که دختر عموی وی است می کند وسپس مقتول را به داخل یک چاه ۵۰متری پرتاب می کند.

وی گفت: در ادامه پس از اینکه خانم که با قاتل ارتباط نامشروع داشته است از حوادث پیش آمده مطلع می شود، دختر بچه ۵ساله خود را به قتل می رساند.

دادستان کرمان افزود: متاسفانه در ادامه این خانم پس از قتل فرزند خود، اقدام به خودکشی می کند و این حادثه تلخ رقم می خورد.

سالاری افزود: متهم به قتل همسر خود اقرار کرده و پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حال رسیدگی است.
نظرات بینندگان