arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰

وزارت اطلاعات پروژه آمريكايي "دولت در تبعيد" را در نطفه خفه كرد

در آستانه دومين سال وقوع فتنه 88 ، فتنه‌اي كه شايد بتوان آن را از حيث بديع بودن متغيرهايش متفاوت ‌ترين فتنه در طول عمر نظام جمهوري اسلامي ناميد، وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي موفق به بازگرداندن يكي از چهره‌هايي شد كه چندي قبل ايالات متحده آمريكا به زعم خود با سرمايه‌گذاري بر روي اين فرد" دولت در تبعيد" را با هدف نابودي نظام جمهوري اسلامي از طريق اقدام‌هاي سخت افزارانه تشكيل داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در آستانه دومين سال وقوع فتنه 88 ، فتنه‌اي كه شايد بتوان آن را از حيث بديع بودن متغيرهايش متفاوت ‌ترين فتنه در طول عمر نظام جمهوري اسلامي ناميد، وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي موفق به بازگرداندن يكي از چهره‌هايي شد كه چندي قبل ايالات متحده آمريكا به زعم خود با سرمايه‌گذاري بر روي اين فرد" دولت در تبعيد" را با هدف نابودي نظام جمهوري اسلامي از طريق اقدام‌هاي سخت افزارانه تشكيل داد.

به گزارش ايسنا، در پي ناكام ماندن پروژه براندازي نرم نظام جمهوري اسلامي در دهمين انتخابات رياست جمهوري، طراحان براندازي نرم به اين فكر افتادند كه باتوجه به جايگاه مذهب در كشوري مانند ايران بايد به اقدامات به اصطلاح سخت نيزمتوسل شوند ، از اين رو بنياد آمريكايي دفاع از دموکراسي در يكي از جلسات خود كه به مدت سه ساعت به طول انجاميد ، تشكيل "دولت در تبعيد" را مطرح كرد. ماموريت اجراي پروژه" دولت در تبعيد" از سوي اين بنياد به دنيس رايس، معاون امور خاور ميانه اوباما سپرده شد.

"دولت در تبعيد"براي پيدا كردن وجود خارجي نياز به چهره‌اي با سوابق اجتماعي - مذهبي داشت .

خيلي زود سرويس اطلاعاتي آمريكا اين فرد را كه داراي وجهه سابقه طولاني خدمت در يكي از نهادهاي جمهوري اسلامي بود و در بانكوك به تجارت الماس مي‌پرداخت، را شناسايي و بلافاصله سفير خود در تايلند را نزداين فرد فرستاد.

محمد رضا مدحي، اگرچه در گام نخست و در ديدارهايي كه با مقامات آمريكايي در بانكوك داشت، گرفتار اين توطئه نشد، اما در سفري كه به عربستان داشت اين ديدارها و اصرارها ادامه يافت و در نهايت وي در رياض در حضور سعود الفيصل وزير امور خارجه عربستان با هيلاري كلينتون ديدار كرد.پس از اين ديدار بود كه وي پذيرفت تا با همكاري آمريكا و با توجه به ادعايش مبني بر همراهي هزاران نفر از نيروهاي داخلي با وي، فتنه داخل كشور را هدايت كند .

بعد از اين چراغ سبز مدحي كه "جنبش جمع ياران" را تشكيل داده بود و به گفته خود دبير كلي آن را بر عهده داشت با هواپيماي اختصاصي به واشنگتن برده شد و در آنجا پس از استقرار در ويلايي در حومه اين شهر بلافاصله در داخل اين ويلا با جو بايدن معاون رييس جمهور آمريكا ديدار كرد .

ديداري كه در آن اين مقام آمريكايي نسبت به حمايت بدون حد و مرز كشور متبوعش از مدحي، به وي اطمينان داد.

دنيس راس كه در آن مقطع ماموريت تشكيل دولت در تبعيد را  در دست داشت با موافقت مدحي نسبت به همكاري در اين پروژه، با توجه به آن‌كه جهت تكميل پروژه‌اش به يك چهره نظامي - امنيتي نياز داشت، پروژه خود را تكميل شده ديد .

مدحي نيز در مراحل آغازين همكاري خود در اين پروژه با فردي به نام اميرشاهي كه به گفته خود وي 9 سال در اسراييل براي اجراي اين پروژه دوره ديده بود و نوشتن و صحبت كردن به زبان فارسي را آنجا ياد گرفته بود و همچنين خوانساري، رييس دفتر مطالعاتي كه هزينه‌هاي آن ر ا ام. آي. سيكس مي پرداخت آشنا و در هتل آتلا نتيس پاريس (محل كار امير شاهي) اتحاد همكاري اين سه نفر كليد خورد.

درتاريخ گوادلوپ 1 که در ژانويه 1979/دي 1357 با حضور رؤساي دولت 4 قدرت مهم بلوک غرب در جزيره گوادلوپ برگزار شد، به عنوان اقدامي در جهت بازگشت شاه مخلوع ايران به قدرت شناخته مي شود، اما اين بار در گوادلوپ 2 سران اپزوسيون جمهوري اسلامي كه حتي سران گروه‌هاي منحرف اخلاقي و اجتماعي نيز در ميان آنها به چشم مي‌خوردند با هم متحد شدند و با اعلام موجوديت "دولت در تبعيد "رسما نسبت به انجام اقدام براندازانه عليه جمهوري اسلامي متحد شدند، اتحادي كه پشتوانه مالي 7 ميليارد دلاري آمريكا را در پشت سر خود داشت.

هدف آمريكا، انگليس و اسراييل كه بار ديگر در اين پروژه عليه نظام جمهوري اسلامي با هم متحد شده بودند، اين بود كه كاري كنند كه آتش فتنه‌اي كه در خرداد 88 روشن شد هيچگاه خاموش نشود. در اين مسير آنها ترور چهره‌هاي مختلف داخلي حتي چهره‌هاي منتسب به جريان فتنه را در دستور داشتند.

اما پيش از آخرين مرحله اجراي فراميني كه به سران "دولت در تبعيد" از جمله مدحي ابلاغ شده بود و قرار بود وي در سفر به اسراييل و حضور در پادگان "سكلن" دست به اجراي آن بزند، فرد مذكور به ايران بازگردانده شد تا "دولت در تبعيد" مد نظر دولتمردان آمريكاي در نطفه خفه شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
م . م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
1
0
زنده باد سربازان گمنام امام زمان ( عج )
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
0
اووووفففف...بابا شما دیگه کی هستین!؟
نظرات بینندگان