arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

اسپانسرها خشمگين تر از همسر گيگز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رايان گيگز که همراه با همسر و فرزندانش به اسپانيا رفته تا از اخبار مسلسل واري که در رابطه با خيانت هاي متعدد و روابط نامشروع وي در رسانه هاي بريتانيايي منتشر مي شود، فاصله بگيرد و همسرش را به ادامه زندگي با او متقاعد کند.

به گزارش انتخاب؛ ولي بازتاب اين اخبار به اسپانيا هم رسيده و به همين دليل گيگز تصميم گرفت به جاي رزرو کردن هتل هميشگي خود در ماربيا، يک ويلا را براي تعطيلات با خانواده اش انتخاب کند.

اگر او چند هفته پيش توانسته بود با دريافت حکمي از سوي دادگاه عالي مطبوعات را ساکت کند و جلوي انتشار اخبار شايع شده در سايت توئيتر در مورد رابطه پنهاني او با ايموجن توماس را بگيرد، اين بار ستاره منچستريونايتد نتوانست در برابر اعتراف هاي گسترده ناتاشا همسر برادرش در مصاحبه با نشريه اخبار جهان که از رابطه 8 ساله پنهاني با گيگز پرده برداشته بود، کاري انجام دهد.

اما افشاگري هاي روزهاي اخير مطبوعات بريتانيايي درمورد گيگز که حالا کاملا آبروي خود را ازدست رفته مي بيند، به همين جا ختم نشدند و نشريه سان از يک دعواي شديد تلفني ميان گيگز و برادرش خبر داده که درجريان آن هافبک منچستريونايتد اظهارات مطرح شده از سوي ناتاشا را تکذيب کرده و برادرش هم او را دروغگو خطاب کرده وگفته که حاضراست براي رودر رو شدن با گيگز خيانتکار به اسپانيا سفر کند.

ديلي ميرر از وجود يک معشوقه سوم خبر داده و گفته که اين نفر سوم به ناتاشا خبر داده که او تنها معشوقه گيگز نيست و واکنش او و تصميمش مبني بر مصاحبه با نشريه اخبار جهان را برانگيخته است. ديلي استار در گزارشي مفصل به تصميم استيسي همسر گيگز مبني بربخشيدن شوهرش اشاره کرده و به نقل از او نوشته که استيسي معتقد است ناتاشا از قصد سراغ شوهر او رفته و وقتي گيگز به او جواب منفي داده در نهايت ناچار شده برادر گيگز را انتخاب کند. اما اگر همسرگيگز حاضرشده به هرنحو شوهر خود را بابت اين رسوايي ببخشد، اسپانسرهاي ستاره يونايتد چنين قصدي ندارند و سرمايه 34 ميليون پوندي سالانه او به هيچ وجه درآينده نزديک افزايش نخواهد يافت.

برخي از کارشناسان مارکتينگ در گفتگويي با ديلي ميل اعلام کرده اند که رفتار گيگز کاملا مشابه آنچه 2 سال پيش از تايگر وودز مشاهده شده بود، است. درمورد تايگروودز بعد ازاينکه رسانه ها از خيانت هاي متوالي او به الين همسرش پرده برداري کردند، اکثر اسپانسرهاي گلف باز سرشناس آمريکايي تهديد به فسخ قرارداد با وي کرده بودند. اما سن وودز به او اجازه مي داد که هنوز چند سال ديگر در دنياي گلف حضور داشته باشد درحالي که گيگز از چنين شرايطي برخوردار نيست و درسالهاي آخرفوتبال خود به سرمي برد و حتي ريباک يکي از اسپانسرهاي او ازاعلام حمايت از گيگز بعد از رسوايي هاي اخير خودداري کرده و حتي اين شايعه را بر سر زبان ها انداخته که قصد دارد قرارداد 20 ميليون پوندي خود را با هافبک ولزي فسخ کند.

*دانيال صدقي


نظرات بینندگان