arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

اطلاعیه دادسرای تهران در مورد روحانی فداکار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادسرای عمومی و انقلاب تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد در خصوص موضوع مجروح شدن یک روحانی در خیابان شریعتی تهران پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع با سرعت ادامه دارد.
به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای تهران ، شامگاه روز شانزدهم خردادماه سال جاری ، فردی به نام "فرزاد فروزش" توسط یکی از دو راکب یک دستگاه موتورسیکلت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه چشم مجروح شده است.

متهمان این پرونده با دستورات جامع و پیگیری های ویژه قضات دادسرا و تلاش وسیع ماموران پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند به نحوی که یکی از متهمین در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر و فرد دوم نیز که ضارب اصلی می باشد ،  شامگاه چهارشنبه به همراه پدرش خود را به نیروی انتظامی تسلیم کرد.

در پی دستگیری متهمین، تحقیقات قضایی از آنان در خصوص علت بروز حادثه انجام گردیده و در حال حاضر 4 نفر در این زمینه به زندان معرفی شده اند.

دادستانی در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه برخورد سریع، جدی و قاطع با این گونه جرائم از اولویت های دستگاه قضایی است، اعلام کرد با دستگیری و بازداشت افراد مذکور، تحقیقات لازم در مورد «متهمان و اتهامات آنان» ، «علت حاثه» و «نحوه انعکاس» آن آغاز شده است و دادستانی هم تلاش خواهد کرد پرونده مذکور پس از تکمیل تحقیقات در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
4 نفر به زندان معرفی شده اند؟؟؟
اونا که دو نفر بودند؟
نظرات بینندگان