arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

اوج بی‌نظمی هنگام بالابردن جام توسط پرسپولیس/ پرتاب گاز اشک آور و ورود اتومبیل‌ها به زمین!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اوج بی‌نظپس از پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان زمین چمن ورزشگاه تختی به پارکینگ اتومبیل ها و محل زد و خورد تماشاگران تبدیل شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر؛ پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود افراد بسیار زیادی به سمت زمین یورش بردند و در چشم برهم زدنی زمین چمن سبز به محل زد و خورد تماشاگران دو تیم با یکدیگر و دخالت نیروی انتظامی تبدیل شد.

در این بین افراد زیادی با حضور در زمین در جشن و شادمانی بازیکنان پرسپولیس شرکت کردند. نیروی انتظامی در این دقایق تلاش بسیاری کرد تا نظم را بر زمین حاکم کند اما هجوم تماشاگران دو تیم به زمین همه چیز تحت تاثیر قرار داد و یورش آنها اوضاع را به بدترین شکل ممکن پیش برد.

در حالی که نیروی انتظامی نتوانست نظم را بر ورزشگاه حاکم کند، بازیکنان پرسپولیس نتوانستند به شادی بپردازند. در این بین چند اتومبیل نیروی انتظامی و آمبولانس های ورزشگاه وارد زمین شدند و درست در منطقه مرکزی پارک کردند.

برخی هواداران نیز به آمبولانس هم رحم نکردند و شیشه های آن را شکستند. پلیس هم که کنترل ورزشگاه از دستش خارج شده بود ناچار به استفاده از گاز اشک آور شد. در این دقایق تماشاگران به ناچار از ورزشگاه خارج شدند اما بی نظمی همچنان در اوج خودش قرار داشت.می در ورزشگاه تختی/ پرتاب گاز اشک آور و ورود اتومبیل‌ها به زمین!
نظرات بینندگان