arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

بازداشت گوگوش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس كلانتری 161 ابوذر از دستگیری یك كلاهبردار حرفه ای به نام "حجت گوگوش" در جنوب پایتخت طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: متهم دارای چندین مورد سابقه كیفری در خصوص سرقت، فرار در مرخصی ، ضرب و شتم عمدی، حمل و نگهداری مواد مخدر نیز می باشد .

به گزارش سرویس اجتماعی "انتخاب"؛ حجت الله مرادی رییس كلانتری 161 ابوذر تهران در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی پلیس اظهار داشت: طی چند روز گذشته ماموران این كلانتری در راستای اجرای طرح های امنیت محله محور توانستند یكی از متهمان فراری سابقه داربه نام "حجت" معروف به "حجت گوگوش" را كه در زمینه كلاهبرداری ،تحت تعقیب مراجع قضایی بود، شناسایی و دستگیر كنند.

این مقام مسوول ادامه داد: با انجام یك سری كارهای اطلاعاتی و كنترل های نامحسوس، مخفیگاه متهم در خیابان ابوذر تهران مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با داشتن مجوز قضایی به منزل این كلاهبردار حرفه ای مراجعه كردند؛ در این خصوص "حجت" كه با استفاده از درگیری كه خانوادهاش با پلیس ایجاد كرده بود قصد فرار داشت ،با شلیك چند تیرهوایی دستگیر شد.

سرگرد مرادی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم دستگیر شده دارای چندین مورد سابقه كیفری در خصوص سرقت، فرار در مرخصی، ضرب و شتم عمدی، حمل و نگهداری مواد مخدر می باشد.

رییس كلانتری 161 ابوذر تصریح كرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد "حجت" هنگامی كه در زندان به سر می برده از زندانیان نیز كلاهبرداری می كرده است.

وی در خاتمه از تحویل متهم جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش به مراجع قضایی خبر داد.
نظرات بینندگان