arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۵

معاون پارلمانی رئیس جمهور: دولت از طیف‌های مختلف سیاسی در ساختار مدیریتی نظام استفاده کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت در ساختار مدیریتی از همه گروه‌ها و طیف‌های سیاسی که همه فرزندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند استفاده کرده است.

به گزارش  انتخاب، امروز یکشنبه پروژه پلی کلینیک تخصصی پزشکان شهر هرسین با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ‌زنی شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور پس از این برنامه در نشست شورای اداری شهرستان هرسین شرکت کرد.

امیری در این جلسه اظهار داشت: قطعنامه‌های ظالمانه شورای امنیت که علیه کشور ما صادر شده بود علاوه بر تأثیرات بسیار منفی که در سطح جامعه جهانی داشت کشور را در فضای بین المللی منزوی ساخته بود.

وی ادامه داد: دکتر روحانی در شرایط بسیار بحرانی و نابسامان اقتصادی و سیاسی و با فداکاری مدیریت کشور را در دست گرفت و توانست علیرغم کمبود اعتبارات و چالش های پیشرو با ایجاد فضای امیدواری، مهار تورم، خارج کردن کشور از منشور فصل ۷ سازمان ملل و اجرای اقتصاد مقاومتی در سایه همدلی و همزبانی عزت را به مردم و کشور بازگرداند.

امیری بیان کرد: در ساختار مدیریتی دولت از همه گروه‌ها و طیف های سیاسی که همه فرزندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند استفاده شده است و برجام که از مهمترین مباحث مطرح شده توسط رئیس جمهور است با مدیریت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به نتیجه رسید و سایه شوم تحریم ها ازکشور برداشته شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: عده ای که تقوای سیاسی و اجتماعی ندارند سعی دارند با کارشکنی های خود فضای امیدواری کشور را به یأس و نا امیدی تبدیل کنند و اینان باید بدانند که در حق مردم جفا می کنند و دوست ملت نیستند.

امسال ۵۴ روستای شهرستان هرسین از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

در ادامه این نشست یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین ضمن ارائه مسائل، مشکلات، ظرفیت ها و توانمندی‌های شهرستان هرسین از حل مشکل آب شرب شهر هرسین، ادامه پروژه چهار بانده کردن جاده هرسین به پلیس راه، ساماندهی و تکمیل شبکه فاضلاب، آسفالت و ساماندهی خیابان ها و معابر سطح شهر هرسین، ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در بیستون و حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی به عنوان اولویت های مهم شهرستان در جهت ایجاد بسترهای توسعه و رونق اقتصادی در شهرستان هرسین نام برد .

وی تصریح کرد: در سالجاری ۵۴ روستای شهرستان هرسین به همت دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که رکوردی تاریخی در سطح منطقه است.  

فرماندار هرسین ادامه داد: دولت در بحث طرح تحول نظام سلامت در کشور موفقیت های بزرگی در جهت ارائه خدمت به مردم کسب کرده و در این حوزه خدمات قابل تقدیری در شهرستان هرسین نیز انجام شده است .

گفتنی است؛ قرائت فاتحه، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان هرسین بود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان