arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵

نشست شورای مرکزی فراکسیون امید / تأکید بر ضرورت ارتباط فراکسیون با دولت و تشکل‌های حامی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه‌ی عصر امروز یکشنبه این فراکسیون از تحلیل عملکرد این فراکسیون در مجلس در این جلسه خبر داد و گفت که قرار است در انتخابات هیئت رئیسه دائم این فراکسیون ترجیحاً اعضای هیئت رئیسه مجلس و هیئت رئیس کمیسیون‌ها حضور نداشته باشند.

به گزارش انتخاب، محمدعلی وکیلی اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه جلسه‌ی هیئت رئیسه و شورای مرکزی فراکسیون امید برگزار شد و گزارش روند کار فراکسیون با ارائه‌ی تحلیلی از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بیشتر بحث‌ها حول مقدورات و میزان کارایی فراکسیون متناسب با مقدورات بود که در این زمینه عملکرد فراکسیون رضایت‌بخش توصیف شد.

وی با اشاره به تأکید بر ارتباط بیشتر فراکسیون با دولت و تشکل‌های حامی در بیرون و همچنین هماهنگی‌های بیشتر در صحن مجلس اضافه کرد: فراکسیون امید نقش‌های مهمی را در روند تصویب برخی لوایح ایفا کرده که نشان از انسجام نسبی فراکسیون دارد.

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون در روز سه شنبه برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه‌ی دائم فراکسیون خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد ترجیحاً کسانی کاندیدای هیئت رئیسه شوند که عضو هیئت رئیسه مجلس و هیئت رئیسه کمسیون‌ها نباشند تا وقت کافی را برای فراکسیون داشته باشند. بر همین اساس من با توجه به عضویت در هیئت رئیسه مجلس کاندیدای ارکان فراکسیون نخواهم شد و امیدوارم گروه جدید فراکسیون را متناسب با انتظارات راهبری کنند و در دور جدید شاهد برآورده شدن انتظارات مردم باشیم.

این نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: همچنین مقرر شد ترجیحاً از نمایندگان تهران یکی دو نفر بیشتر در هیئت رئیسه دائم فراکسیون امید عضویت نداشته باشند.

وکیلی درباره پیگیری طرح استیضاح وزیر کار نیز یادآور شد: من در این جلسه تأکید کردم مطابق با وعده‌ای که دادم آمادگی دارم دلایلم را به فراکسیون ارائه کنم لذا قرار شد بعد از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جلسه‌ای در این رابطه برگزار شود تا دلایل استیضاح را مطرح کنم و فراکسیون در این باره جمع‌بندی کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان