arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
چه کسی اولین بار پیشنهادی رهبری آیت​الله خامنه​ای را مطرح کرد؟

آیت الله خامنه ای ، پیشنهاد "رهبری" را رد کرد: می​دانید چه می​خواهید بر سر ما بیاورید؟

دیدم که آقا پشت تریبون رفتند و با این پیشنهاد مخالفت کردند. گفتند می​دانید چه می​خواهید بر سر ما بیاورید و چه مسئولیت سنگینی بر گردن ما بگذارید؟ اعضای شورای نگهبان گفتند شما چرا جلوی اجرای قانون را می​گیرید؟ ایشان هم نشستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از اعضای مجلس خبرگان چگونگی انتخاب حضرت آیت​الله خامنه​ای برای رهبری را تشریح کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ آیت​الله حائری شیرازی در گفت​وگو با شماره اخیر هفته نامه مثلث در پاسخ به این سوال که چه کسی اولین بار پیشنهاد رهبری آیت​الله خامنه​ای را مطرح کرد گفت: من شنیدم که یک نفر نام ایشان را برد. برخی گفتند که آیت​الله مجتهدشبستری بود اما من دقیقا متوجه نشدم.

وی در ادامه در خصوص مخالفان پیشنهاد رهبری آیت​الله خامنه​ای گفت: فقط دیدم که آقا پشت تریبون رفتند و با این پیشنهاد مخالفت کردند. گفتند می​دانید چه می​خواهید بر سر ما بیاورید و چه مسئولیت سنگینی بر گردن ما بگذارید؟ اعضای شورای نگهبان گفتند شما چرا جلوی اجرای قانون را می​گیرید؟ ایشان هم نشستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان در پاسخ به این سوال که آیا غیر از آقا، فرد دیگری هم با پیشنهاد رهبری ایشان مخالفت کرد؟ تصریح داشت: هیچ کس! هیچ مخالفتی نشد.

حائری راجع به جزییات جلسه مجلس خبرگان برای تعیین رهبری گفت: در جلسه صبح، آیت​الله خامنه​ای وصیت​نامه را خواندند و بعد برای نماز و ناهار، جلسه تعطیل شد. هنگامی که برگشتیم قرار بر این بود که نطق​های قبل از دستور باشد. آیت​الله شرعی به من رسید و گفت که نظر هیات رییسه، شورای رهبری است، اما این شیوه به مردم آرامش نمی​دهد. آرامش در رهبری فردی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
1
یک کشوریه که 32 ساله بخاطر آرمانش مورد حمله سیاسی و نظامی و تبلیغاتی و تحریمه. توی این کشور جریانات سیاسی فعالند نه مثل کوبا و کره شمالی و ... فقط یک حزب دارند و حتی مردم از اینترنت محرومند و رادیوی تک موج دارند(اینها رو کی خبر داره). گاهی وقتها بین جناح ها اختلاف می یفته انگار مشکل بیرونی نداریم مردم اینقدر گرفتار مسائل روزمره شون هستند که یادشون میره دشمنی هم از خارج داره فشار میاره یادمون رفته تحریمیم بعضی ها هم اینقدر سرخوشند که میگن دشمن توهمه ما که دشمن نداریم حکومت برای فرافکنی میگه مواظب دشمن باشید. در چنین کشوری خودتون تصور کنید بیبینید رهبری آقا در این 22 سال در مجموع خوب بوده یا نه البته می توانید مقداری خودتان را جای ایشان بگذارید. یادتان نره در رسانه های ضد حکومت ایران هیچ اشاره ای به فرزندان و مال و اموال آقا نمی شه چون بقول مهاجرانی در زندگی اقتصادی ایشان حتی یک نقطه خاکستری هم پیدا نمی شه . مهاجرانی گفت برای براندازی آقای خامنه ای باید از ابعاد دیگر اونو تخریب کرد. آقای "انتخاب" شما که در بین منتقدین اعتباری دارید مقداری از واقعایتهای زندگی آقا را منتشر کنید در برخی کشورهای عربی که من تردد دارم و اغلب شیعیان مقلد ایشان هستند بطور اعجاب انگیز اطلاعاتشون درباره مقام معظم رهبری بیشتر از حتی مردم ایرانه و این نتیجه کوتاهی رسانه های جمعی معتقد و متعهد به انقلابه از جمله شما.لازم نیست داستان سرائی کنیم هر از چندگاهی به گوشه ای اشاره کنیم مفیده.
نظرات بینندگان