arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۵

داعش در هر 50 ایالت آمریکا حضور دارد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جونی ارنست در اظهارات خود مدعی شد داعش در سراسر آمریکا حضور دارد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از «هیل»، سناتور جونی ارنست دوشنبه شب در اظهاراتی جسورانه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی داعش در هر 50 ایالت آمریکا حضور دارند.
 
ارنست، که نامش در فهرست نامزدهای احتمالی برای پست معاونت ترامپ حضور داشت، در گردهمایی ملی جمهوری خواهان در کلیولند، اوباما و هیلاری کلینتون را به دلیل ضعف در مبارزه با گروه های تروریستی به شدت مورد انتقاد قرار داد. وی در اظهاراتش گفت: «در واقع، براساس یافته های اف‌بی‌آی، داعش در تمام ایالت های آمریکا فعال است. عناصر گروه تروریستی داعش در هر 50 ایالت آمریکا حضور دارند. آنها از هر وسیله ای، از بمب و اسلحه های کمری گرفته تا چاقو و کامیون، استفاده خواهند کرد تا مردم بی گناه را بکشند.»
 
اوایل سال جاری میلادی جیمز کومی، رئیس اف‌بی‌آی، اعلام کرد این سازمان در حال انجام تحقیقات درخصوص افراد وابسته به داعش است. وی در ماه فوریه (29 روز منتهی به 11 اسفند 94) اظهار کرد: «ما در حال انجام تحقیقات در تمامی ایالات آمریکا هستیم. خطر داعش تنها متوجه نیویورک یا واشینگتن نیست.»
 
رئیس اف‌بی‌آی گفت پیام ها و ویدئوهای داعش ممکن است بر اذهان برخی افراد تاثیرات بدی بگذارد. این افراد با انحراف فکری به طرز وحشیانه ای به مردم بی گناه حمله می کنند.
نظرات بینندگان