arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰

تكذیب كشته شدن 4 تماشاگر فوتبال در انزلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان لیگ برتر می گوید كسی در ورزشگاه تختی انزلی نمرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، رئیس سازمان لیگ مرگ 4 هوادار در بازی دیروز پرسپولیس و ملوان را تكذیب كرد. او در مورد فینال جام حذفی و حاشیه های آن گفت: «این خبر شایعه است و اصلا صحت ندارد. مردم در اثر ازدحام درهای خروجی ورزشگاه دچار مصدومیت های جزئی شدند كه به دلیل درگیری نبوده ، بلكه شلوغی درهای خروجی باعث شد تا عده ای زیر دست و پا بمانند.»

محمدی این را گفت و با اشاره به برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس ادامه داد: «ما هر كاری بكنیم بر ما خرده می گیرند و نمی دانیم كه چطور باید جشن قهرمانی را برگزار كنیم تا همه راضی باشند. اما دیروز روی سكوی قهرمانی تنها مدیریت باشگاه ، بازیكنان و مربیان پیروزی حضور داشتند و حتی اجازه ندادیم كه افراد متفرقه و حتی لیدرها روی سكو بیایند.»

رئیس سازمان لیگ در پایان درباره انتقاد از روند برگزاری رقابت های جام حذفی و اینكه چرا بازی فینال به صورت تك حذفی برگزار نمی شود گفت: «ما آیین نامه ای برای جام حذفی تدوین كرده ایم كه این آیین نامه هر سال پیش از قرعه كشی رقابت ها به باشگاهها ارائه می شود و آنها نظراتشان را به ما می دهند، البته در چند سال گذشته بسیاری عقیده داشتند كه بازیهای جام حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار شود و فینال باید تك حذفی باشد و ورزشگاه فینال از مدت ها پیش تعیین شده باشد. در این باره كه بازیهای رفت و برگشت باعث می شود تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود شكی نیست. اما واقعا براساس تقویمی كه ما برای برگزاری رقابت های لیگ برتر ، لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های ملی داریم اگر بازیهای حذفی رفت و برگشت شود نمی توانیم مسابقات را به پایان برسانیم. البته درباره تك حذفی بودن و انجام یك بازی در یك ورزشگاه از پیش تعیین شده نظرخواهی خواهیم كرد. اما به عنوان مثال اگر ملوان و فولاد به فینال می رسیدند و ورزشگاه میزبان، آزادی تهران بود چقدر جمعیت به ورزشگاه می آمد. باید فضای فوتبال ایران را در نظر گرفت.»

هواداران ملوان در پایان بازی مقابل پرسپولیس  در اعتراض  اقدام به شكستن صندلی ها و ورود به داخل زمین ورزشگاه تختی نمودند كه با دخالت نیروهای انتظامی متفرق شدند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
وای خدا.این یکی رو دیگه کجای دلم بزارم؟میگه ما هر جوری جشن رو برگزار کنیم بر ما خرده میگیرند.داره طرفداری میکنه.فکر کنید.بعدش میگه سالهاست داریم بررسی میکنی که تک حذفی بزراریم یانه،تازه میخواد نظر سنجی هم بکنه.فکر کنید رئیس سازمان لیگ واسه یه همچین اقدام کاملا طبیعی میخواد همه پرسی بزاره.واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
نظرات بینندگان