arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۵

کوهپایه زاده: شرکای موکلم فقط در ترکیه نیستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت بیماری موکلش ارایه داد و در عین حال گفت: شرکای موکلم فقط در ترکیه نیستند.
 
رسول کوهپایه زاده درباره آخرین وضعیت عمومی موکلش، گفت: موکلم در هفته گذشته دو بار به بیمارستان منتقل شد و پس از این‌که آزمایشات انجام شد به زندان بازگشت و هم اکنون در حال مصرف داروست و اگر دارو جواب ندهد  به تشخیص پزشک جراحی خواهد شد.
 
وی یادآور شد: مشکل موکلم گوارشی است و هم‌اکنون به دلیل این‌که خون دفع می کند، باعث افت فشار می شود و فکر می کنم نیاز به جراحی دارد.
 
کوهپایه زاده درباره ارایه وثیقه از سوی موکلش گفت: به جد پیگیر این موضوع هستم و اخیرا در سفری که به خارج کشور داشتم، شخصا از شرکای خارجی موکلم سوال کردم و گفتند آمادگی دارند این وثیقه را پرداخت کنند و بنده طی لایحه‌ای به مراجع ذیصلاح قضایی موضوع را عنوان کردم و اگر لازم باشد این شرکا به ایران هم خواهند آمد و می‌توانند با مراجع قضایی در این خصوص گفت‌وگو کنند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که «با توجه به تحولات اخیر در ترکیه آیا شرکای موکلتان همچنان بر ارایه وثیقه مصر هستند»، گفت: شرکای موکلم فقط در ترکیه نیستند.
 
وی یادآور شد: بهترین و منطقی‌ترین راه این است که قرار موکلم از بازداشت موقت به قراری دیگر تبدیل شود و او را تحت اقدامات حفاظتی در بیرون از زندان کنترل کنند تا بتواند ارتباطات بین المللی اش را برقرار و طلب شاکی را پرداخت کند.
 
وکیل مدافع بابک زنجانی افزود: مسئولان قضایی مکرر گفته‌اند که اگر موکلم بدهی‌اش را پرداخت کند در حکم او تاثیرگذار خواهد بود و وزارت نفت هم مکرر گفته است جز طلبش چیز دیگری نمی خواهد و فکر می‌کنم خواست عموم مردم در مورد این پرونده هم بازگشت وجوه به خزانه است
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان