arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰

بررسی دوباره ادغام ارتباطات و امور زیربنایی در مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عمران مجلس با بیان این که شورای نگهبان به استناد اصل ۱۳۳ قانون اساسی ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در وزارت امور زیربنایی رد کرده است، گفت: مجلس دوباره این طرح را بررسی و نتیجه را به شورای نگهبان ارائه می‌کند. "علی اکبر اولیا" در گفت‌وگو با خانه ملت افزود: بنا به اصل ۱۱۳ قانون اساسی مجلس تعداد وزارتخانه‌ها را تعیین می‌کند که این کار پیش از پایان سال گذشته در مجلس انجام شد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این اصل به صراحت بیان نشده است که آیا مجلس صلاحیت پیشنهاد دادن وزارتخانه را برای ادغام در وزارتخانه‌ای دیگر دارد یا نه.

وی ادامه داد: در صورتی که نمایندگان مجلس، بر طرح خود درباره ادغام وزارت ارتباطات در امور زیربنایی اصرار داشته باشند و این طرح دوباره در مجلس رأی بیاورد، کار بررسی آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده می‌شود.

اولیا تأکید کرد: اصولا نحوه بررسی این طرح در مجلس نیز با مشکلاتی همراه بود، زیرا ابتدا فوریت آن در صحن علنی تصویب نشد، اما پس از چندی، با الصاق پیشنهاد ادغام وزارت ارتباطات در امور زیربنایی، یک فوریت طرح به موافقت نمایندگان رسید.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: این هفته طرح ادغام وزارت ارتباطات در امور زیربنایی در مجلس بررسی می‌شود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
مجلس هم دست کمی از رئیس جمهور ندارد انها که به لجبازی متهم میکنند خودشان بدترند کدام متخصص در امر ارتباطات را سراغ دارید که با این طرح موافقت کند میخواهند فاتحه این وزارتخانه مهم را بخواند
نظرات بینندگان