arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

معاون احمدی نژاد: رهاسازی دو بیمار توطئه بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که مقصرین رهاسازی دو بیمار در بیابان شناسایی و دستگیر شدند، رحیمی در اظهاراتی عجیب و تاسف انگیز به جای پیگیری موضوع با اشاره به این ماجرا، اظهار داشت: براي ضربه زدن به بيمارستان و وزير بهداشت بي‌اخلاقي است كه چند نفر را در بيابان رها كنند براي اينكه رئيس بيمارستان و هيأت امناي دانشگاه را خراب كنند!

به گزارش انتخاب به نقل از جهان، وی که در نخستين نشست هيأت‌هاي امناي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني سراسر كشور سخنرانی می‌کرد، گفت: در اين بين بيشترين آسيب را جمهوري اسلامي مي‌بيند. بي اخلاقي است كه براي خراب كردن وزارت بهداشت صحنه‌هاي ساختگي غير انساني ايجاد شود. بنده تعجب كردم كه چرا موضوع پيگيري نشد، خواهش مي‌كنم اين موضوع را تا آخر رها نكنيد. اخلاق خيلي مهم است. يكي از مشكلاتي كه از آن رنج مي‌بريم بي‌اخلاقي در تمام حوزه‌هاست.

معاون اول رئيس جمهور تصریح کرد: بايد به مصالح نظام جمهوري اسلامي توجه شود. مصالح و منافع ملي آن چيزي است كه مي‌توان در راه آن جان فدا كرد. بايد مصالح ملي بر مصالح فردي ارجحيت داشته باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
2
ببين كي داره از منافع و مصالح ملي صحبت ميكنه!!!!!هو چي گري كار اين دولته.چنين فاجعه اي در يك كشور اسلامي ودر يك دولت مهرورز!!رخ داده اون وقت معاون ريس جمهورش براي بازيابي ابروي ريخته شده دولتش چه چيزهايي ميگه!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
بیشتر از این توقعی از شماها نمی ره.
نظرات بینندگان