arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

هشدار بی سابقه لاریجانی به دولت: اگر دخالت تان در انتخابات محرز شود، مجلس برخورد می‌كند

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تاكید بر حفظ احترام انتخابات از سوی قوا، تاكید كرد: قوه مجریه مراقبت كند تا متهم به دخالت در امر انتخابات مجلس نشود و اگر دخالت در انتخابات محرز شود، نمایندگان برخورد می‌كنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر علی لاریجانی به دلیل سفرهای خارجی اخیرش، فرصت پاسخ گویی به اتتهامات احمدی نژاد برا پیدا نکرده، در بدو ورود به تهران، هشداری بی سابقه به دولت داد .

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی  هنگام بازگشت از سفر سنگاپور و اندونزی، با تاكید بر حفظ احترام انتخابات از سوی قوا، تاكید كرد: قوه مجریه مراقبت كند تا متهم به دخالت در امر انتخابات مجلس نشود و اگر دخالت در انتخابات محرز شود، نمایندگان برخورد می‌كنند.

وی در پاسخ به این سوال كه « اخیراً برخی نمایندگان شاخص مجلس از اراده‌هایی جهت دخالت در امر انتخابات صحبت می‌كنند، آیا شما چنین نشانه‌هایی را شاهد بوده اید» ، گفت : در این زمینه نمایندگان مختلف به نشانه هایی اشاره می كنند اما در حال حاضر نمی‌توان آن را ذكر كرد، چون باید تحقیق شود.

رییس مجلس درباره اینكه آیا تلاش اصولگرایان برای رسیدن به وحدت به نتیجه خواهد رسید ، گفت : امیدواریم . اصولگرایان اگر با تدبیر و تحمل و مدارا عمل كنند به این هدف دست می‌یابند.

لاریجانی در ادامه افزود : در كل اصولگرایان به هر میزان به وحدت نزدیك‌تر شوند منطقی‌تر، عقلایی‌تر و بهتر است؛ البته ممكن است اتحاد كامل پیدا نكنند ولی افتراق كامل هم نباید باشد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خانه ملت ، وی همچنین با تاكید بر اینكه نسیم بیداری به دیگر حكومت‌های دیكتاتور هم می‌رسد ،‌خاطرنشان كرد : ممكن است‌‌ همان مدلی كه از مصر صادر شد در بحرین و لیبی تكرار نشود چون دموكراسی یك روش است و اینكه خیزش‌ها به چه جهتی بروند و با چه مختصاتی دموكراسی را در كشور خود بومی كنند متفاوت است. با این حال كشورهای دیگری نیز وجود دارند كه الان دچار این بیماری سیاسی هستند و اگر خودشان برای اعمال اصلاحات پیش قدم شوند به نفع خودشان است در غیر اینصورت، این نسیمی كه حامل یك نوع بیداری است به آن كشور‌ها نیز خواهد رسید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
1
با این التماتیوم احمدی نژاد به خوش لرزید.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
2
0
جناب لاریجانی سعی دارند با این هشدارها همجنان تنور توهم تقلب فتنه گران را گرم نگاه دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
بدست آوردن کرسیهای مجلس مهتر است یا ریاست جمهوری ؟
آنجا نشانه ای پیدا نشد ؟
نظرات بینندگان