arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

خاطره ی معنی دار مهدوی کنی به نقل از امام: نگران نباشید، من با یک انگشت بنی صدر را كنار می‌زنم

در نشست مشترك جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز پیرامون مسائل جاری كشور، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، از اساتید حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین، علیه یكی از مقامات كشور مطالبی بیان كرده و خواستار تصمیم‌گیری فوری پیرامون انتخابات مجلس نهم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گفته می‌شود در نشست مشترك جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز پیرامون مسائل جاری كشور، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، از اساتید حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین، علیه یكی از مقامات كشور مطالبی بیان كرده و خواستار تصمیم‌گیری فوری پیرامون انتخابات مجلس نهم شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از آینده، هر چند این مواضع با استقبال یا سكوت برخی حضار در جلسه همراه شده، اما آیت‌الله مهدوی كنی، رییس‌ مجلس خبرگان و دبیر كل جامعه روحانیت جمع را توصیه به صبر كرده و با عنوان اینكه سعی كنید از رهبری جلو نیفتید، به نقل خاطره‌ای از دیدارش با امام (ره) پرداخته است.

وی اظهار داشته است: «بنده در زمان ریاست‌جمهوری بنی‌ صدر خدمت امام رسیدم و توضیحاتی ارائه كردم، ایشان هم خوب به مطالب بنده گوش دادند و در انتها فرمودند؛‌ بحث بنی‌صدر خیلی مهم نیست. بعد با انگشت اشاره كردند و گفتند من با یك انگشت او را كنار می‌زنم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کوروش
|
POLAND
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
یه پیشنهاد داشتم درباره سایتتون که اینجا میدم:توی بعضی سایتها وقتی رو یه لینک کلیک میکنی دفعه ی بعد که میری تو همون سایت،رنگ اون لینک فرق کرده،میخواستم از شما هم بخوام که اینکارو تو سایتتون بکنید تا بفهمیم قبلا تو کدوم لینک کلیک کردیم و نظر گذاشتیم.باتشکر
مدیر پایگاه انتخاب: حتماً ان شالله. ممنون از شما
نظرات بینندگان