arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

احمدی‌نژاد می‌خواست مصباح‌یزدی رئیس‌جمهور شود و خودش معاون‌اول!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت جهان‌نیوز در گزارشی مدعی شده است که احمدی‌نژاد پیش از نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 قصد داشته که آیت‌الله مصباح یزدی را متقاعد به نامزدی در آن انتخابات کند و در صورت پیروزی آیت‌الله مصباح، خود معاون‌اولش شود!

به گزارش انتخاب، سایت‌جهان نیوز، نزدیک به جمعیت‌ رهپویان انقلاب اسلامی، در گزارشی با تشریح جریان جلسه 15 فعال دانشجویی اصول‌گرا با یکی از نامزدهای نهمین دوره انتخایات ریاست جمهوری که در بحبوحه رایزنی‌های تبلیغاتی و سیاسی آن ایام و با هدف «منصرف کردن این شخصیت از کاندیداتوری در انتخابات و ترغیب او به حمایت از احمدی نژاد» صورت گرفته بوده، به انعکاس سخنان نامزد مورد ذکر پرداخت. 

جهان‌نیوز به نام نامزد مورد نظر اشاره نکرده ولی با توجه به اینکه درباره او نوشته است: «این فعال سیاسی اکنون از مسئولان ارشد کشور است، به حرف دانشجویان گوش نداد و در انتخابات کاندیدا شد»، به نظر می‌رسد او کسی جز محمدباقر قالیباف یا علی لاریجانی نباشد.

این سایت اصول‌گرا در ادامه می‌افزاید که این شخصیت سیاسی به 15 دانشجوی اصول‌گرا گفته است: «همه دیدید احمدی نژاد اخیراً در صدا وسیما گفته است به‌زودی اتفاقی بزرگ می‌افتد که همه معادلات سیاسی را تغییر خواهد داد؟ می‌دانید این اتفاق بزرگ چه بوده است؟ سخنان احمدی نژاد به دیدارها و رایزنی‌های او با آیت الله مصباح یزدی اشاره داشت که با هدف راضی کردن ایشان برای کاندیداتوری در انتخابات صورت می‌گرفت. احمدی‌نژاد در تلاش جدی بود که آیت‌الله مصباح یزدی را برای تصدی پست ریاست جمهوری به صحنه سیاسی بکشاند و خود نیز معاون اول او شود».

جهان نیوز می‌افزاید: «البته احمدی‌نژاد که چندی پس از این رویداد برای افتتاح یک بوستان با مهدی چمران همراه شده بود، در پاسخ به سوال یک خبرنگار سمج درباره آن اتفاق بزرگی که خبر از آن داده بود، به شوخی گفت که آن اتفاق افتتاح همین بوستان بوده است. دکتر احمدی نژاد توضیح دیگری در این باره نداد تا ناکامی رایزنی‌های مکرر خود با آیت الله مصباح یزدی را تایید کند».
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
1
اگه میشد چی میشد!
تصور کنید
نظرات بینندگان