arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

مصلحی: احتمال اعلام اطلاعات دیگری در مورد پرونده مدحی/ او را جذب کردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر اطلاعات از احتمال اعلام اطلاعات دیگری در مورد پرونده مدحی در فرصتی دیگر خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی عصر روز یكشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌كه آیا مدحی از اول نیروی نفوذی وزارت اطلاعات بود و یا فریب‌خورده؟ گفت: مدحی فردی بوده كه آن‌ها برنامه‌ریزی كرده بودند از آن استفاده كنند و تشكیلات اطلاعاتی كشور توانست با اقدامات اطلاعاتی او را جذب كند و در مجموعه آن‌ها نفوذ بدهد و الحمدالله از این فرد بهره‌برداری خوبی هم شد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا عوامل دیگری نیز در این ارتباط و یا پرونده‌های مشابه وجود دارند؟ خاطرنشان كرد: قرار نیست الان اعلام شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با واكنش غرب و آمریكا نسبت به این پرونده گفت: آن‌ها به هم ریختند؛ ‌چراكه این موضوع را باور نمی‌كردند. آن‌ها به دنبال این بودند كه این فرد را به اسرائیل ببرند و از او استفاده كنند، در صورتی كه وسط كار رودست خوردند و برنامه‌های آن‌ها به هم ریخت.

وزیر اطلاعات در مورد واكنش‌های شتاب‌زده غرب نسبت به این موضوع گفت: در واقع آن‌ها می‌خواهند آبروی از دست خود را برگردانند كه در این كار موفق نمی‌شوند.

وی ادامه داد: ممكن است به موقع اطلاعات دیگری در مورد این پرونده داده شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نفوذ صهیونیست‌ها در پ.‌ك‌.ك نیز گفت: آن‌ها سعی می‌كنند در هر گروهی كه در ضدیت با جمهوری اسلامی است نفوذ و از آن‌ها استفاده كنند.

مصلحی در پاسخ به این سوال كه وزارت اطلاعات در ارتباط با این مورد چه كرده است؟ گفت: یك كارهایی را انجام می‌دهد.

وی همچنین در مورد نفوذ بهایی‌ها در گروهك تروریستی ریگی گفت: گروهك ریگی آن‌گونه كه شما تصور می‌كنید، جاندار و قوی نیست. در واقع آن‌ها عامل سرویس‌های اطلاعاتی غرب هستند و اقداماتی داشته‌اند و ممكن است افرادی را جذب كرده باشند ولی گسترده نیستند.

نظرات بینندگان