arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

توجیهات بچه گانه استقلال: ما قهرمانیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، سایت استقلال در گزارشی عجیب  و با ارائه توجیهاتی بچه گانه، اشتباهات داوری را دلیلی بر عدم قهرامی خود خوانده اند.

به گزارش انتخاب و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، نگاه اجمالی و مجدد به کارشناسی داوری طی 34 هفته مسابقات استقلال در لیگ‌برتر نشان می‌دهد 7 اشتباه وحشتناک علیه استقلال رخ داد که هرکدام می‌توانست در تعیین قهرمان لیگ تأثیرگذار باشد. تمامی موارد ذیل در برنامه 90 به نمایش درآمد و مورد تأیید کارشناس مربوطه نیز قرار گرفت.

1- در بازی دو تیم استقلال و صبا در هفته دهم، حمدی‌نژاد مدافع چپ این تیم باید از بازی اخراج می‌شد (محمد فنایی- کارشناس داوری /90) این بازی یک بر یک به اتمام رسید.

2- در بازی دو تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی در هفته دوازدهم پنالتی گل شده تیم تراکتورسازی باید تکرار می‌شد. (حسین نجاتی- کارشناس داوری /90) این بازی یک بر یک به اتمام رسید.

3- در بازی دو تیم استقلال و فولاد در هفته نوزدهم خطای پنالتی اعلام شده به سود فولاد به اشتباه اعلام گردید. (ابراهیم میرزابیگی- کارشناس داوری /90) فولاد با اشتباه یاد شده به گل اول خود و در نهایت به برتری رسید.

4- در بازی دو تیم استقلال و سپاهان در هفته 24 خطای پنالتی به سود استقلال اعلام نشد و یک بازیکن سپاهان اخراج نشد! (نادر جعفری- کارشناس داوری /90) این بازی یک بر یک به اتمام رسید.

5- در هفته 26 در بازی دو تیم استقلال و سایپا خطای مسلم پنالتی مدافعان سایپا روی اسماعیل شریفات اعلام نشد! (محمد فنایی- کارشناس داوری /90) این بازی مساوی تمام شد.

6- در هفته 29 در بازی دو تیم استقلال و تراکتورسازی گل اول تیم تبریزی با خطا به ثمر رسید و مردود بود. (محمد فنایی- کارشناس داوری /90) این بازی با برتری تراکتورسازی به اتمام رسید.

7- در هفته 32 در بازی دو تیم استقلال و شاهین بوشهر گل سالم امیرحسین صادقی به اشتباه مردود اعلام شد. ضمن آنکه خطای فاحش پنالتی بر روی سیدصالحی از چشم داور پنهان ماند (محمد فنایی - کارشناس داوری /90) این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.

این اشتباهات سهوی داوری گوشه‌ای از واقعیات امسال فوتبال ایران بود که علیه باشگاه استقلال به وقوع پیوست. حتی اگر یکی از این اشتباهات رخ نمی‌داد شاید نام قهرمان لیگ دهم عوض می‌شد، اشتباهات داوری جزو لاینفک یک مسابقه فوتبال است اما موارد فوق تصدیق می‌کند تا چه اندازه‌ای طی یک فصل تیم استقلال از اشتباهات داوری متضرر شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
اناالحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
1
آیا این کار بعد از اتمام لیگ وحذفی برای اینکه جنجالی به پا نشه جای تقدیر نداره . در ضمن اینها به خاطر این درج شده که دیگه پرسپولیسی ها نگن داورا همش برای استقلال کار کردن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
گلی که در دیدار رفت دربی داور به ناحق نگرفتی چی ؟
پنالتی صد در صد روی غلامرضارضایی در دربی برگشت کجا رفت؟؟ آقایان چرا این موضع را کتمان می کنند . مگر این موارد در برنامه نو د و نگاته اکثر کارشناسان داوری مورد تایید قرا ر نگرفته بود.؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
اين مساله براي تمام تيمها بوده و جزئي از فوتباله اگه اصلا اشتباها نبودن شايد استقلال دهم ميشد.
حمید
|
GERMANY
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
چرا ننوشتن تو دربی رفت و برگشت با اشتباهات داوری پیروز شدن؟
نظرات بینندگان