arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

بادامچیان: اين‌ها كشور ما را رها نمي‌كنند

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: بايد مراقب باشيم بناي كارمان اصل اسلام، رهبري و ولايت فقيه باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: بايد مراقب باشيم بناي كارمان اصل اسلام، رهبري و ولايت فقيه باشد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اسدالله بادامچيان روز يكشنبه در مراسم چهل و ششمين سالگرد شهيدان بخارايي، اماني، صفارهرندي و نيك‌نژاد اظهار كرد: اگر همت اين مردان الهي نبود، آن وقت متوجه مي‌شديم كه كاپيتولاسيون معنايش چه بود، اما همت اين انسان‌ها باعث شد كه به تبعيت از امام زمانشان به پاخيزند و در بيدادگاه شاه هم طوري صحبت كنند كه ستون‌هاي كاخ سفيد به لرزه درآيد.

وي افزود: اين‌ها كساني هستند كه براي خدا به پاخاستند، براي خدا استقامت كردند و تبعيد از اين زندان به زندان ديگر تاثيري در اراده آن‌ها نمي‌گذاشت و خداوند به آن‌ها بركت داد. در جريان انحراف و التقاط در تبديل خط جهاد به مبارزه مسلحانه، محكم و استوار در خط فقاهت، ولايت و رهبري امام راحل ايستادند.

بادامچيان ادامه داد: در آن اوج نفاق، درون زندان شاه كه سازمان منافقين با يك نفاق پيچيده همه قدرت در دستش بود، به بركت توفيقات الهي، در سال 55 اين موتلفه اسلامي بودند كه در كنار روحانيت بزرگوار نقل فتوا را گفتند.

نماينده مردم تهران در مجلس عنوان كرد: شروع حركت ميليوني مردم در سال‌هاي 56 و 57 يك زمينه‌اي مي‌خواست، اين‌طور نبود كه اين عزيزان در سال 44 شهيد شوند و همين‌طور وا گذاشته شوند. بعد از آن در سال 57 به بركت حركت ميليوني مردم و رهبري امام كه اگر مي‌گفتند بيرون بياييد، مي‌رفتيم و اگر مي‌گفتند در خانه بمانيد، مي‌مانديم. همه جمع شدند و علي‌رغم كشتارها انقلاب به پيروزي رسيد و اين گزارش ما به شهيدان است كه به آن‌ها بگوييم "نگذاشته‌ايم خون شما در گوشه‌ تاريخ گم شود".

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي با بيان اين‌كه مردم ما با دست خالي در هشت سال جنگ تحميلي در برابر دشمن پيروز شدند، گفت: در دهه‌ دوم انقلاب كه دهه بازسازي بعد از جنگ بود استكبار جهاني مي‌خواست انقلاب ما را به اقتصاد غرب وابسته كند، اما موفق نشد. فتنه 88 هم يك فتنه 10 ساله بود كه آمريكايي‌ها مي‌خواستند با بودجه‌اي نزديك به 400 هزار ميليارد تومان مقدمات آن را آماده كنند ولي به بركت ولي فقيه و بيداري ملت و وحدت بين مراجع و روحانيت، طومار اين‌ها به باد رفت.

بادامچيان در پايان تصريح كرد: البته اين‌ها امروز در سايه‌ هستند و نمونه حركات آن‌ها را در انتخابات مجلس و رياست جمهوري آينده خواهيم ديد چون اين‌ها كشور ما را رها نمي‌كنند و ما بايد مراقب باشيم و بناي كارمان هم اصل اسلام، رهبري و ولايت فقيه باشد.
نظرات بینندگان