arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

ضارب دانشجوي دختر مشهدی دستگير شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ضارب دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد توسط نيروي انتظامي دستگير شد.

به گزارش انتخاب، سيدحسين سيدموسوي مسئول روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد در گفت‌وگو با فارس، با اعلام اين خبر گفت: ضارب دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد كه توسط نيروي انتظامي مشهد شناسايي شده بود، روز گذشته دستگير شد.

وي افزود: تمامي اخبار و شايعه‌ها در خصوص تجاوز به اين دانشجوي دختر را تكذيب مي‌كنم و طبق مستندات از زمان ورود اين دانشجو به دانشگاه فردوسي مشهد تا زمان تماس با اورژانس تنها شش دقيقه زمان سپري شده و ضارب دستگير شده در اين فاصله كوتاه زماني فرصتي براي آزار و اذيت اين دانشجو نداشته است.

سيدموسوي خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي بلافاصله پس از دستگيري ضارب اين دانشجو، صحنه درگيري را بازسازي كرده است و اين ضارب در حال حاضر براي ادامه مراحل قانوني در اختيار نيروي انتظامي است.

مسئول روابط عمومي دانشگاه فردوسي مشهد تصريح كرد: ضارب دستگير شده در بازجويي اوليه اعتراف كرده است كه تنها يك ضربه به دانشجوي دختر زده و بعد از آن صحنه را ترك كرده است.

براساس اين گزارش، هفته گذشته يك دانشجوي دختر دانشگاه فردوسي مشهد پس از ورود به اين دانشگاه از ناحيه گونه مضروب شد كه رسانه‌هاي معاند نظام بحث تجاوز به اين دانشجو را مطرح كرده و با مانور رسانه‌اي بر روي اين شايعه بناي ايجاد آشوب در دانشگاه‌ها داشتند كه پزشكي قانوني و حتي پدر و مادر اين دختر دانشجو در گفت‌و‌گو با خبرگزاري فارس، تجاوز به اين دانشجو را رد كردند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
1
خدا را شکر
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
1
چقدر امنيت در سرزمين معنويت !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
1
اما شاهدان عینی ماجرا را جور دیگه ای تعریف کردن!!
نظرات بینندگان