arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

غفوری‌فرد: نیروگاه اتمی از وضعیت سه ماه پیش خود هم عقب‌تر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته بررسی وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر در مجلس، از برنامه این کمیته برای بازدید از آخرین وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان یکشنبه هفته آینده (۲۹ خرداد) برای بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، به بوشهر می‌روند.
 
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب؛"حسن غفوری فرد" از تصمیم اعضای کمیته بررسی وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر برای بررسی دقیق وضعیت این نیروگاه قبل از مطرح کردن طرح تحقیق و تفحص درباره علت‌های تأخیر در راه‌اندازی آن خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بهترین راه برای بررسی دقیق وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر بازدید میدانی از این نیروگاه و مشاهده وضعیت آن از نزدیک است، به همین دلیل اعضای کمیته یکشنبه (۲۹ خرداد) از این نیروگاه اتمی و بخش‌‎های مختلف آن بازدید می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، افزود: بعد از حادثه نیروگاه اتمی بوشهر که منجر به خارج  کردن سوخت از قلب رآکتور شد، با وجود بارگذاری مجدد سوخت در این رآکتور، هنوز نیروگاه به وضعیت عادی برنگشته است و نیروگاه اتمی بوشهر در حال حاضر از وضعیت سه ماه پیش خود هم عقب تر است.

 
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خانه ملت؛ نمایندگان مجلس در اواخر سال ۸۹ طرحی را برای تحقیق و تفحص از دلایل تأخیر در راه‌اندازی نیروگاه بوشهر تدوین کردند. این طرح با توصیه هیئت رئیسه مجلس مدتی به تعویق افتاد و کمیته‌ای از اعضای کمیسیون انرژی مأمور به بررسی وضعیت این نیروگاه قبل از انجام تحقیق و تفحص شدند. حسن غفوری فرد، حسین امیری خامکانی، غلامعلی میگلی نژاد، عسکر جلالیان و حسین نجابت و حسین ذوالانوار اعضای کمیته بررسی وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
ما از قبل هم طی پیامی گفتیم روسیه آنقدر بهانه تراشی می کند تا ایران را بیشتر سر کیسه کند . اگر یادتان باشد مددف در پاسخ نقدی که احمدی نژاد از آنان کرد گفت : دوستی ما را منافع ما تعیین می کند بزبان ساده تر یعنی ما عقد اخوت با ایران نبستیم تا در بزنگاهها مجامع بین المللی از او حمایت کنیم شبیه همین حرف را پو تین به بوش زده بود و ان موقعی بود که ناتو می خواست به عراق حمله کند موقعی که نظر روسیه را جویا شدند پوتین گفت ما 800 میلیون دلار از صدام طلب داریم آن را به حساب ما واریز کنید ، بغداد را بمباران نمائید
با همه این قرائن دولت مردان ما همچنان به حمایت روسیه و چین و کشورهای غیر متعهد دل بسته اند و اخیرا وقتی که حمایت آنان کم رنگ شد پناه به امریکای لاتین ( ما نند برزیل و ونزوئلا و بولیوی )بردند در جریان مذاکره هسته ای بین روسای ترکیه و نزوئلاو ایران، امریکا نهیبی به برزیل زد او کنار کشید و حتی اخیرا وزیر دفاع ما هنگام بازدید از بولیوی که با دعوت رسمی وزیر دفاع آن کشور انجام می شد وقتی با اخطار کشور بلژیک روبرو شد از آن کشور عذر خواهی کرد و بنا به نقل خودشان که رسانه ای هم کردند این دیدار قبل ازپایان رسمی ، لغو شد در عرف دیپلماتیک دنیا یک سری تعارفات و تعریف و تمجید های تصنعی است که روسا وقتی بهم می رسند آن را مطرح می کنند که متاسفانه رئیس جمهور ما اینها را واقعی تلقی نموده و گاهی آن را در مصاحبه های مطبوعاتی مطرح می کند و همین بر داشت های سطحی است ، که کشور ما از نظر سیاست خارجی تا کنون نتوانسته دوام و قوام خود را بدست آورد . شعار دادن و سخنرانی های آن چنانی کردن تکبیر گفتن مردم چاره ساز مشکلات مملکت نیست اگر بود ، بعد از سی و اندی سال ما در اقتصاد و اجتماع و سیاست ، فرهنگ و دیانت ، این شرایط تاسف بار را نداشیم
نظرات بینندگان