arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز دوشنبه 23 خرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار دوشنبه 23 خرداد:

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶
اینگونه بودجه ی کشور، به باد می رود....!
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
رئیس کل بانک مرکزی با تأکید مجدد براینکه نرخ ارز را کاهش می دهیم افزود : آقایانی که می گفتند نرخ ارز باید بالابرود هم اکنون مقاله می نویسند که باید این نرخ پایین بیاید و ما این نرخ را کاهش خواهیم داد، ان شاءالله آقایانی که دنبال منافع خود بودند حتما نصیبشان خواهد شد .
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
رسانه‌ای شدن ماجرای خمینی شهر منجر به متواری شدن برخی متهمان شد
اساساً ، جنایت خمینی شهر چه ربطی به "پوشش نادرست زنان در میهمانی خصوصی دارد؟ و چه دخلی به ما و شما دارد؟/حريم شخصی مردم بايد مصون بماند، چه شئونات رعایت شوند و چه نه!/ .. و شاید از این غصه بمیریم، نه رواست که کم نیز باشد...!
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد:
محسنی اژه ای در مورد "مرگ هدی صابر" گفت: سئوالاتی را برای سازمان زندانها و دادستانی تهران درباره مرگ رضا هدی صابر مطرح کرده که هنوز پاسخ نداده اند.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
هفته نامه 9 دي به صاحب امتيازي حميد رسايي در جلسه امروز هيئت نظارت بر مطبوعات توقيف شد.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
سروري يادآور شد: به نظرم پيش‌بيني‌هايي كه در اين زمينه وجود داشت مبني بر اينكه جريان انحرافي در مقطعي به جريان فتنه متصل خواهد شد و فصل مشترك آنها تقابل با اصولگرايي و نيروهاي حز‌ب‌الله و انقلاب اسلامي و نيروهاي وفادار به ولايت خواهد بود، را امروز در صحنه عمل مي‌بينيم.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
بلر ، ادعایی عجیب مطرح می کند و می گوید: مردم هنوز از من می پرسد که ایا تصمیمات نظامی در عراق یا افغانستان بر اساس فرمان الهی بوده است!
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
اسفنديار رحيم‌مشايي ،رييس دفتر رييس‌جمهور عصر روز يكشنبه در جلسه هيات دولت حاضر شد و دقايقي نيز در ورودي ساختمان دولت به همراه رييس‌جمهور حضور پيدا كرد.
رادان گفت: دیروز اتفاقی در تهران نیفتاد اما معتقدیم هر اتفاقی که در کشورمان رخ دهد ، رسانه های بیگانه آنرا به عنوان موضوعی خاص قلمداد می کنند و روی آن مانور می دهند.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: «در بخش سياست‌هاي كلان اساسنامه دانشگاه جامع بين‌المللي ايرانيان به ايجاد فضاي همكاري‌هاي آموزشي با حضور هر قوم و مذهبي تأكيد شده است و حتي اعلام شده مذهب‌هاي هندو و بودا مي‌توانند با اين دانشگاه همكاري داشته باشند كه اين امر مغاير قانون اساسي است.»
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
حضور زلزله شناس ژاپني در تهران طي دو روز اخير و گزارشي كه او درباره زلزله اخير ژاپن ارائه كرد باعث شد توانمندي هاي شهر تهران براي رويارويي با «زلزله بزرگ» كه از اوايل سال گذشته احتمال وقوع آن سر زبان ها افتاده، زير ذره بين قرار بگيرد.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول با بیان این که چند روزی است که صد نفر از مدیران سطح بالای استان ایلام با توری تفریحی به استان تهران و قم سفر کرده‌اند، گفت: هزینه بالای این تور از اعتبارات فرهنگی استان ایلام اختصاص داده شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
راهکاری که خوب است دولت و شهرداری بدانند ؛
دولت به سود می اندیشد یا به خسارت ؟ خسارت از این نظر که استفاده از محصولی که می تواند منجر به یایان خسارات میلیاردی دولت و شهرداری در سال شود و سود نیز به این معنا که استفاده از محصولاتی چنین، صرف کاهش بودجه های بی دلیل و غیر کارشناسی برخی سازمان های دولتی می شود.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷
کامران دانشجو عصر یکشنبه در جلسه کمیسیون آموزش مجلس حاضر شد تا پاسخگوی نمایندگان مجلس درباره ابهامات دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان باشد که در این جلسه اثبات کرد مراحل راه اندازی دانشگاه قانونی است و تعیین نهایی هیئت موسس بستگی به برخی شرایط دارد.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
ساندی استار با بیان اینکه قذافی برای زنده ماندنش تلاش های مایوس کننده ای را آغاز کرده است نوشت: قذافی برای فرار از هجوم هوایی جنگنده های ناتو به پناهگاههای زیر زمینی پناه برده است.
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲

نظرات بینندگان