arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

فلاحت پیشه: می‌خواهند اوضاع مملکت به هم بخورد تا اسناد بیشتری از آنها منتشر نشود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اتها‌م‌های صورت گرفته در یکی از روزنامه‌های وابسته به جریان انحرافی به برخی از شخصیت‌های برجسته نظام، گفت: قوه‌قضائیه از امکان قانونی لازم برای برخورد با این جریان برخوردار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اتها‌م‌های صورت گرفته در یکی از روزنامه‌های وابسته به جریان انحرافی به برخی از شخصیت‌های برجسته نظام، گفت: قوه‌قضائیه از امکان قانونی لازم برای برخورد با این جریان برخوردار است.

حشمت‎الله فلاحت‎پیشه نماینده مردم اسلام‏آباد غرب در مجلس هشتم با اشاره به اتها‌م‌های صورت گرفته در تریبون جریان انحرافی به برخی از شخصیت‌ها نظیر آیت‌الله مصباح‌یزدی و آیت‌الله لاریجانی اظهار داشت: بر اساس قانون اتهام‎زنی به شخصیت‌ها در رسانه‌ها به هر صورتی جرم است.

وی با تاکید بر اینکه در شناخت جریان انحرافی و برخورد با آن توسط دستگاه‌های مربوطه کوتاهی شده، تاکید کرد: مجلس، قوه ‌قضائیه و دستگاه‌های بازرسی و نظارتی حتما باید پیگیر تخلفات این جریان باشند ولی تاکنون علی‌رغم افشاگری‌های صورت گرفته برخوردی انجام نشده است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس با اشاره به اینکه قوه ‌قضائیه از امکان قانونی لازم برای برخورد با این جریان برخوردار است، بیان داشت: انتظار از رئیس قوه قضائیه این است که از دادستانی‌ها در تهران و شهرستان‌ها بخواهد تا به عنوان مدعی‌ العموم برای برخورد با طرح اتهامات پرونده تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اخیر جریان انحرافی در طرح اتهامات علیه رجل برجسته نظام نوعی فرار به جلو در میان این جریان است، گفت: آنها می‌خواهند اوضاع مملکت به هم بخورد تا اسناد بیشتری از اقدامات غیرقانونی آنها منتشر نشود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عده‌ای در کشور احساس می‌کنند برگ سبز اتهام‎زنی را در اختیار دارند گفت: جریان انحرافی می‌خواهد با طرح اتهامات جایگاه شخصیت‌های مختلف را تخریب کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه جریان انحرافی به دنبال انتحاری کردن فضای کشور است تصریح کرد: این جریان از این موضوع برای زیر سؤال بردن کل نظام استفاده می‌کند و سعی دارد با طرح مسائلی حتی به قیمت زیر سؤال بردن کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران خود را از معرکه نجات دهد.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه در جریان انحرافی از هدف ماکیاولیستی استفاده شده گفت: ماکیاول‌ می‌گفت مهم هدف است و هدف وسیله را توجیه می‌کند در اینجا نیز این جریان از هر وسیله‌‌ای برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: این جریان حتی حاضر بود رئیس جمهور مسئولیت‌های خود را رها کند تا آنها برای رسیدن به اهداف خود بهره برداری کنند که هنوز نیز ناامید نشده و مایوس کردن رئیس جمهور را دنبال می‌کنند.
نظرات بینندگان