arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

شریعتمداری: استاد ! گوارایت باد ...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کیهان در یادداشتی با عنوان«استاد ! گوارایت باد ... » به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

*جرم شهید مطهری و شهید بهشتی آن بود که بیشتر و پیشتر از دیگران به هویت واقعی سازمان منافقین و پیوند این سازمان تروریستی با بیگانگان پی برده بودند و آگاه کردن مردم از این هویت وابسته و پلشت را وظیفه خود می دانستند. این دقیقاً، همان به اصطلاح جرمی است که حضرت علامه مصباح یزدی- از نگاه جریان انحرافی- مرتکب شده است و معرفی این جریان انحرافی و پیوند خورده با دشمنان بیرونی را وظیفه خود دانسته است. وگرنه تا چند ماه قبل، اعضای این جریان انحرافی با کمتر از پیشوند «علامه بزرگوار»، «حضرت آیت الله» و امثال آن از استاد، یاد نمی کردند!

* اگرچه در این باره گفتنی های بسیاری هست که برای همگان شنیدنی است و دیر نیست روزی که این گفتنی های شنیدنی درباره هویت واقعی جریان انحرافی و پیوندهای بیرونی آن گفته شود، ولی در این وجیزه تنها به این سخن خطاب به حضرت آیت الله مصباح یزدی بسنده می کنیم که؛ اگر خدای مهربان - نستجیربالله- شما را دوست نمی داشت، مدال پرافتخار کینه توزی جریان انحرافی علیه حضرتعالی را بر سینه دریایی و لبریز از زلال بصیرت و معرفت شما نصب نمی فرمود. استاد ! گوارایت باد ...

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
علامه مصباح یزدی!!!!!یاد علامه جعفری و علامه طباطبایی بخیر تفاوت اززمین تا آسمان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
یک نفر به استاد!؟ شریعتمداری بگوید : گروه جنایت کار فرقان ، علامه استاد شهید مطهری را به شهادت رساندند نه منافقین کور دل و مزدور.
نظرات بینندگان