arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

ساندی تایمز: نتانیاهو و باراک تصمیم گرفتند که اسرائیل به ایران حمله نظامی کند، اما...

در دیداری محرمانه در تابستان گذشته سران اسرائیل در مورد برنامه هسته ایران با یکدیگر به گفتگو نشستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ساندی تایمز گزارش داد: در دیداری محرمانه در تابستان گذشته سران اسرائیل در مورد برنامه هسته ایران با یکدیگر به گفتگو نشستند.



به گزارش سرویس بین الملل انتخابEntekhab.IR، در این نشست، نتانیاهو و وزیر دفاع تصمیم به حمله نظامی به ایران را گرفتند اما رهبران امنیتی اسرائیل از انجام این عملیات جلوگیری کردند.

بر اساس گزارش این روزنامه، رئیس موساد میر داگان(رئس سابق موساد)، رئیس شین بث یووال دیسکین، رئیس اطلاعات نظامی امون الدین و فرمانده ارتش اسرائیل گابی اشکنازی و وزیر دفاع باراک و نتانیاهو از جمله کسانی بودند که در این نشست حضور داشتند.

برنامه باراک وزیر دفاع اسرائیل این بود که به راکتورهای هسته ای ایران حمله شود. او گفت: اگر اسرائیل الان به ایران حمله نکند در اینده هم نمی تواند چنین کاری را بکند.

نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در ادامه از برنامه و طرح باراک حمایت کرد و تاکید کرد که دستیابی ایران به سلاح هسته ای برای وجود اسرائیل خطر دارد.

اشکناری، فرمانده ارتش گفت: این حملات عواقبی دارد که برای اسرائیل فاجعه امیز است. وی در ادامه از موضع رهبران امنیتی اسرائیل مبنی بر عدم حمله به ایران حمایت کرد.

این دیدار بدون تصمیم گیری در مورد انچه باراک می خواست پایان یافت.

روزنامه ساندی تایمز نوشت: اشکنازی پس از این دیدار به برخی از شرکت کنندگان در این نشست، گفت: تا زمانی که من فرمانده ارتش هستم اجازه نمی دهم که هواپیماهای اسرائیلی برای حمله به سمت ایران بروند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
2
اسراییل در حد واندازه حمله نیست
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
1
قابل توجه اونائی که میگن دشمن توهمه ، ما اصلا دشمن نداریم این خبرا رو از خودشون در می آورن
نظرات بینندگان