arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

استاندار تهران: یقیناً سفرهای احمدی نژاد شائبه انتخاباتی دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران در پاسخ به سؤالی درباره شائبه انتخاباتی بودن سفرهای احمدی‌نژاد گفت: یقیناً این سفرها شائبه انتخاباتی دارد، چطور در سال منتهی به انتخابات این سفرها آغاز می‌شود البته نمی‌توانیم بگوییم این سفرها و سخنرانی‌ها انجام نشود اما باید دعوت کننده و محل سخنرانی را به فرمانداران اعلام کنند.

به گزارش فارس سید حسین هاشمی استاندار تهران در نشست خبری در پاسخ به این سؤال که آیا سفرهای احمدی‌نژاد مانند سفر وی به ملارد را انتخاباتی قلمداد می‌کنید یا خیر، اظهارداشت:‌یقیناً این سفرها شائبه انتخاباتی دارد، چطور در سال منتهی به انتخابات این سفرها آغاز می‌شود البته نمی‌توانیم بگوییم این سفرها و سخنرانی‌ها انجام نشود اما باید دعوت کننده و محل سخنرانی را به فرمانداران اعلام کنند تا تمهیدات لازم صورت بگیرد.

هاشمی در ادامه در پاسخ به فارس پیرامون حقوق های نجومی گفت:  در دستگاه های اجرایی در استان تهران پرداخت حقوق نجومی نداشتیم، در سایر دستگاه های غیر اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی برخی پرداختی های نسبتا بالا مشاهده شد اما آنطور که اسم آن را نجومی بگویم نبود.

استاندار تهران درباره نامه قاضی سراج نسبت به عدم به کارگیری بازنشستگان نیز گفت: قبل از ارسال این نامه بر اساس تصمیمی که در استان تهران گرفته شد حقوق بازنشستگانی که مجددا به کار گرفته شده بود را قطع کردیم.

نظرات بینندگان