arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

جهانگیری: هتاکان موجبات طرد خود را فراهم می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اقدام برخی و تخریب علیه روحانی گفت: تجربه به ما می‌گوید که این گونه رفتارها بیش از همه موجبات طرد خود هتاکان را از سوی ملت بزرگ ایران فراهم می‌کند.

به گزارش انتخاب، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به سفر امروز رییس جمهور به باکو جهت شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، آذربایجان، روسیه نوشت: امروز برای بدرقه رسمی ریاست محترم جمهوری که به دعوت رییس جمهور محترم آذربایجان و برای شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان سفر دوروزه خود را به این کشور آغاز کردند، به فرودگاه مهرآباد رفتند.

حقیقتا این روزها دکتر روحانی مظلوم واقع شده‌اند. این حجم بالای از هجمه‌ها و تخریب‌ها آن هم از تریبون‌های رسمی علیه شخص دوم کشور و رییس جمهوری که بزرگترین گره ها را از کار کشور باز کرد در طول تاریخ ایران بی سابقه است. به نظر می رسد منتقدان محترم از الان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده‌اند که البته اشکالی هم ندارد اما آنچه که همه فعالان عرصه سیاست باید به آن پایبند باشند مراعات نظام های اخلاقی جامعه است.

به کار بردن الفاظ و تعابیر سخیف و زننده در مورد یک عالم و مجتهد دینی و شخصیت تاثیرگذاری که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی برای کشور و نظام بوده‌اند، زیبنده جامعه اسلامی نیست و تجربه به ما می‌گوید که این گونه رفتارها بیش از همه موجبات طرد خود هتاکان را از سوی ملت بزرگ ایران فراهم می‌کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان