arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
یک عضو غیرمعمولی در هیات مدیره؛

چه کسی برای آبی‌ها تصمیم می‌گیرد/ جهانیان در استقلال چه می‌کند؟

یک عضو غیرمعمولی در هیات مدیره؛
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درحالی که باید وزارت ورزش برای انتخاب سرپرست باشگاه استقلال تعیین تکلیف کند، یکی از اعضای هیات مدیره آبی‌های تهران این کار را انجام داد تا مشخص شود کت استقلال تن فرد دیگری است!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال که باید در شروع فصل شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در آرامش باشد و مجموعه مدیریت این باشگاه با فراهم آوردن امکانات و شرایط لازم به کادر فنی کمک کند تا این تیم پرطرفدار نتایج قابل قبولی بگیرد، اسیر حواشی و انتخاب سرپرست است.

پس از آنکه بهرام افشارزاده را مجبور کردند از مسئولیتش کناره گیری کند، رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان را به عنوان جانشین وی انتخاب کردند اما حسنی خو ۴۸ ساعت پس از اعلام رسمی به عنوان مدیرعامل از سمتش کناره گیری کرد.

در فاصله کوتاهی از این استعفا، اعلام شد سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است. خبر این انتخاب را شهاب جهانیان عضو هیات مدیره در سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد. درحالی که انتخاب سرپرست آبی ها باید از سوی وزارت ورزش و سایت رسمی این وزارتخانه اعلام شود، این اتفاق رخ نداد و جهانیان خبرش را اعلام کرد.

در این مورد گفته می شود جهانیان بیشتر از یک عضو معمولی هیات مدیره در معادلات باشگاه استقلال نقش دارد و با توجه به رابطه ای که با وزیر ورزش دارد تصمیمات در استقلال را او می گیرد. نزدیکان باشگاه استقلال عنوان می کنند برخی اعضای هیات مدیره در جریان انتخاب افتخاری نبوده اند.

از سوی دیگر سیدرضا افتخاری در شرایطی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی شده که همزمان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و دبیر کمیسیون اقتصادی وزارت ورزش نیز هست. اینکه چرا وزارت ورزش سراغ افتخاری رفته است خود جای سوال دارد.

هرچند که گفته شد بعید است وزارت ورزش خیلی در انتخاب سرپرست باشگاه استقلال تاثیر داشته باشد و افرادی دیگری برای این باشگاه تصمیم می گیرند و به اسم وزارت ورزش اعلام می شود.

نظرات بینندگان