arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

كواكبيان: احمدي‌نژاد به مجلس توهين كرد

پس از آنكه نامه گلايه‌آميز رئيس جمهور در معرفي وزير ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي در صحن علني مجلس قرائت شد، تعدادي از نمايندگان به بيان تذكراتي در اعتراض به گلايه‌هاي رئيس جمهور در اين زمينه پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از آنكه نامه گلايه‌آميز رئيس جمهور در معرفي وزير ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي در صحن علني مجلس قرائت شد، تعدادي از نمايندگان به بيان تذكراتي در اعتراض به گلايه‌هاي رئيس جمهور در اين زمينه پرداختند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مصطفي كواكبيان نماينده مردم سمنان و عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي طي تذكري آيين‌نامه‌اي اظهار داشت: اگر مقداري به اين موضوع توجه كنيم متوجه مي‌شويم كه مشكل اصلاً وزارت ورزش و جوانان نيست.

وي افزود: رئيس جمهور گفته كه مجري در مقام اجرا تفسير خودش را دارد در حالي كه اين تفسير برخلاف اصل 73 قانون اساسي است.

كواكبيان همچنين گفت: اين مسئله بايد حل شود و مجلس و شوراي نگهبان و مقام معظم رهبري بايد موضوعات بين مجلس و دولت را حل كنند و تمام تصميمات و اتفاقاتي كه بعد از مصوبه تأسيس وزارت ورزش و جوانان رخ داد، خلاف است.

كواكبيان همچنين گفت:‌ خواهش بنده اين است كه آقاي حداد عادل بگويد كه چرا گزارش تقاضاي تحقيق و تفحص از تربيت بدني در صحن علني مجلس قرائت نمي‌شود.

به گفته وي، اصل مسائل وزارت ورزش و جوانان به خاطر همان تحقيق و تفحص از سازمان تربيت بدني بود.

اين عضو فراكسيون اقليت مجلس در خاتمه سخنانش گفت: مقام رياست مجلس در دفاع از كل مجلس است و در خصوص معرفي وزير ورزش و جوانان به تك تك نمايندگان توهين شده و بايد دفاع شود.

در ادامه رئيس مجلس از حدادعادل خواست كه در خصوص سؤال كواكبيان توضيحاتي را ارائه دهد.

غلامعلي حدادعادل نماينده مردم تهران و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: موضوع تحقيق و تفحص از سازمان تربيت بدني فرآيند طولاني داشت كه در كميسيون روند آن طي شد و آماده تقديم به هيأت رئيسه مجلس است.

وي افزود: ‌اختلاف نظراتي در زمينه اين تقاضا وجود داشت كه در حال حاضر به نتيجه رسيده و ما اين تقاضا را تقديم هيأت رئيسه مجلس مي‌كنيم.

حدادعادل با تأكيد بر اينكه تحقيق و تفحص از سازمان تربيت بدني ربطي به مسئله فعلي ندارد، گفت: موضوع تحقيق و تفحص از سازمان تربيت بدني ربطي به تأسيس وزارت ارزش و يا عدم تأسيس اين وزارتخانه ندارد.

وي با ذكر اين نكته كه به زودي اين تقاضا تقديم هيأت رئيسه مجلس مي‌شود گفت: بنده مي‌خواهم سؤال كنم كه چقدر از ديدار نمايندگان مجلس با مقام معظم رهبري گذشته است كه ايشان همه نمايندگان را توصيه به همكاري كرده‌اند.

وي افزود: ما نبايد بر اساس برخي مسائل و سوء تفاهمات فضاي كشور را به فضاي تشنج ميان قوا تبديل كنيم و در حال حاضر كه وزير ورزش و جوانان معرفي شده، بهتر است موضوع را به مجراي خودش بيندازيم و خوراك تبليغاتي در اين زمينه براي رسانه‌هاي خارجي درست نكنيم.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اكبراكبري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
همين اقاكسي بود كه درشب انتخابات دادسرمي داد كه احمدي نژاد براي كسب حداكثري راي بين مردم سيب زميني وسهام عدالت پخش نمود.درحاليكه خودش ازمخالفان انتقال تيم نفت به اراك بود ولي بخاطركسب ارادراسفندماه براي انتقال تيم استيل اذين به سمنان فرش قرمز زير پاي مافياي قدرت وثروت پهن نموده است. اقاي فقيهي عزيز شما كه تحليلگرزبده اي هستي خواهشمندم اين موضوع قدرت طلبي يه عده را كه متاسفانه خودشون راخط امامي هم ميدانند بررسي فرمائيد.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
1
تقصیر خودته! هنوز مثل بقیه عادت نکردی!
نظرات بینندگان