arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

بازداشت دختران نيمه‌عريان در حال شرب خمر و رقص، توسط سپاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه ناحيه نور از شناسايي و كشف 2 محفل پارتي در اين شهرستان و دستگيري عوامل آن خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ يوسف طالب‌نژاد با اعلام خبر كشف 2 محفل پارتي و دستگيري عوامل آن توسط سربازان بقيه‌‌الله سپاه ناحيه نور گفت: بر اساس اخبار و گزارش‌هاي واصله مردمي مبني بر برپايي پارتي مختلط شبانه در منزلي واقع در يكي از شهرك‌هاي ساحلي نور و پس از بررسي و اطمينان از صحت و سقم خبر، اقدامات لازم براي انحلال اين جشن و پارتي صورت گرفت.
 
وي تصريح كرد: سربازان بقيه‌الله سپاه ناحيه نور به همراه ضابطان قضايي انتظامي پس از كسب دستور مقام قضايي و هماهنگي لازم وارد محل برگزاري پارتي شدند كه به محض ورود تعداد زيادي از دختران و زنان و مردان را با وضعيت نيمه‌عريان و در حال شرب خمر و مستي و رقص و پايكوبي مشاهده كردند.
 
فرمانده سپاه ناحيه نور افزود: اين افراد كه همگي شرب خمر كرده و حالت غيرعادي داشتند با مشاهده ماموران با آنان درگير و اقدام به فحاشي كردند.
 
 وي اضافه كرد: برخي از آنان نيز اقدام به پرتاب و دوركردن مشروبات الكلي خارجي و ادوات و آلات جرم به منازل و ويلاهاي همجوار كردند و مانع ورود ماموران مي‌شدند كه توسط ماموران دستگير و پس از تفهيم اتهام و ثبت اسامي و تنظيم صورتجلسه به همراه اقلام و آلات مكشوفه به كلانتري ايزدشهر نور منتقل شدند تا پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي ارسال و تحويل شوند.
 
وي از كشف 7 بطري بزرگ يك ليتري مشروبات الكلي خارجي (گرنس، ابسلوت، اسميرينوف و... ) و دستگيري 15 مرد و زن در اين پارتي خبر داد.
 
فرمانده سپاه ناحيه نور درباره كشف محفل پارتي دوم نيز گفت: بر اساس گزارش‌هاي امت حزب‌الله و تحقيقات ميداني به‌عمل آمده توسط پرسنل واحد اطلاعات ناحيه نور برگزاري محفل پارتي مختلط همراه با موسيقي جاز و سيستم صوتي و... در روستايي در منطقه چمستان با هماهنگي مقام‌هاي قضايي اين محفل كشف و 16 زن و مرد دستگير شدند.
 
طالب‌نژاد افزود: در اين محفل پارتي نيز 6 قوطي500 سي‌سي مشروب مصرف شده از نوع ويسكي، 3 قوطي500 سي‌سي حاوي مشروب از نوع ويسكي، 3 بسته پاسور، مقاديري موادمخدر از نوع حشيش و 2 بطري شيشه‌اي يك ليتري از انواع مشروبات الكلي خارجي مصرف شده كشف شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
1
40
ااااااااااااااااا همه اینها رو اونا کشف کردند بابا ای ول!!!
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
18
47
منظور از درج نام مشروبات الکلی خارجی چیست !!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
25
اوووووه چقدر غیر قابل انتشار؟؟

مال منم انتشار نشد هااا
:))
من که چیز بدی نگفتم از اسم یه سری مواد خندم گرفت!!
خدا میدونه بقیه چی گفتن که نوشته نشدن
حميدي
|
TURKEY
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
30
9
مهم دستگيري نيست مهم اينجا است كه قبلا اينگونه مجالس فقط د ر تهران و برخي شهرهاي بزرگ برگزار مي شد الان حتي روستاها هم بيخيال همه چيز شده اند آن از خميني شهر كه چه اتفاق تلخي هم رخ داد اين از نور و صد ها مورد ديگر . خدا به داد اين مملكت برسد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
3
23
فساد اجتماعی ناشی از فساد اقتصادی مسئولان است. فساد اقتصادی را می توانند توجیه کنند ولی آن یکی را هنوز راه شرعی اش نیافتند.
نظرات بینندگان