arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز سه شنبه 24 خرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار سه شنبه 24 خرداد:

علی عبدالله صالح مرد؟
با وجودی که یک رسانه رسمی عربستان از تشکر دیکتاتور فراری یمن از پادشاه سعودی به سبب درمان وی در ریاض خبر داده، برخی منابع یمنی از مرگ عبدالله صالح و انتقال جسدش به سردخانه بیمارستان نظامی خبر داده اند.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۱
دولت آبادی افزود: به مسئولان وزارت بهداشت و کسانی که ادعا می کنند که توطئه ای وجود داشته می گویم که آن را ارائه کنید در غیر این صورت ادعاهای آقای رحیمی مصداق نشر اکاذیب داشته و اگر ثابت نشود مصداق نشر اکاذیب دارد.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۷
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار دبیركل، اعضای شورای مركزی حزب مؤتلفه و تعدادی از اعضای خانواده شهدای مؤتلفه با اشاره به سابقه طولانی این تشكّل، حركت انقلابی شهدای مؤتلفه در سال 43 را آغاز در هم شكستن فضای یأس در میان مبارزان پیش از انقلاب خواند كه قدرت و اعتماد به نفس رژیم مستبد و بی‌رحم پهلوی را نشان رفت و نوید پیروزی و برپایی نظام اسلامی را به همه مبارزان راه اسلام و آزادی داد.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۰
از این نمونه ها در گوشه کنار بسیارند، از تعرض به دانشجوی دختر مشهدی تا تجاوز به اعضای خانواده ای در خمینی شهر در یک حریم خصوصی ؛ و هنگامی که منتظر توضیح مسئول مربوطه می شویم، او آمار زنان خیابانی را مطرح می کند و درخواست مردم برای مبارزه با بدحجابی!
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
ااز شورای پول و اعتبار
پس از آنکه رییس جمهور، بقایی را به جای "مصلحی" به موسسه ایران فرستاد، با ابلاغ ریاست جمهوری، وزیر اطلاعات از ادامه عضویت در شورای پول و اعتبار كنار گذاشته شده است.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
مردم باید كسانی را برای نمایندگی مجلس برگزینند كه نسبت به آنها شناخت كافی داشته باشند زیرا شناخت از سوابق كاندیداها در انتخاب مؤثر و مفید و تعیین‌كننده خواهد بود. صرف تظاهر به انقلابی بودن كافی نیست
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
الیاس نادران وزیر علوم را مسئول دفاع از جایگاه نظام آموزش عالی کشور دانست و تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهوری باوجود ادعاهای خود، با دانشگاه‌های مجازی و نامعتبر بلفورد مکاتبه کرده است و این مکاتبات محل شبهه و حساسیت است.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷
احمد توکلی در تذکر آیین‌نامه‌ای خود، درباره تاخیر ۶ ماهه دولت در معرفی وزیر ورزش و جوانان، خطاب به رئیس جمهور، گفت: اداره عاقلانه امور کشور ایجاب می‌کند که باید همگی کار کنیم، نه پیکار.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
آخرین برنامه 90 در این فصل با سخنان سرمربی پرسپولیس در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس به پایان رسید.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
در دیداری محرمانه در تابستان گذشته سران اسرائیل در مورد برنامه هسته ایران با یکدیگر به گفتگو نشستند.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
اثري كه افزايش نرخ ارز مي گذارد
شايد اين هم از بدشانسي مشتريان ايراني باشد که با وجود اعلام سال گذشته خودروسازان مبني بر تثبيت قيمت ها، پشت سر هم اتفاقاتي رخ مي دهد و منحني قيمت در مسير صعود قرار مي گيرد.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
متن نامه گلایه آمیز احمدی نژاد به مجلس
رئیس جمهور با ارسال نامه ای گلایه آمیز به مجلس شورای اسلامی و وارد دانستن 5ابهام در مصوبه مجلس برای تاسیس وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد: به ناچار حمید سجادی را به عنوان وزیر معرفی می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰
صندوق بین المللی پول در بیانیه ای در روز دوشنبه پس از گفتگوها در تهران اعلام کرد که سیاست پولی ایران کمک کرد که تورم از 25.4 درصد در دو سال پیش به 12.4 درصد در سال 2010 و 2011 برسد.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱
جزئيات استفاده از رستوران گردان برج ميلاد اعلام شد
برج ميلاد در حال حاضر 5 رستوران ديگر هم دارد كه هزينه صرف غذا در آنها كمتراز 10 هزار تومان است
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
"علی لاریجانی" تاکید کرد: نامه معرفی وزیر تنها چند جمله در معرفی وزیر پیشنهادی دولت است و اینگونه نامه‌نگاری رئیس جمهور تنها برای توجیه کردن تخلف قانونی دولت صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
محمود احمدي نژاد ـ رييس جمهور ـ صبح روز سه‌شنبه (امروز) تهران را به مقصد قزاقستان جهت شركت در اجلاس شانگ‌هاي ترك كرد.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸
عضو فراکسیون ورزش مجلس از معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش از سوی رئیس جمهور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴
العربی گفت: من دیدگاه مصر را در مورد امنیت در منطقه خلیج فارس با صراحت و شفافیت به صالحی، وزیر خارجه ایران بیان کردم.
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
نظرات بینندگان