arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

انتقاد تند "العبادی" از دروغگویان سیاسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه هدف از موج تخریب ها از سوی عده ای برهم زدن قاعده بازی است، خواستار اعلام دروغگویی سیاسی به عنوان جنایتی مناف عفت دانست.

به گزارش انتخاب به نقل از العالم، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در نشست وزارت ورزش و جوانان این کشور به مناسبت روز جهانی جوان گفت: جوانان موتور محرکه، چرخ پیشرفت کشور هستند و باید به جایگاه واقعی شان دست یابند. آنها امید واقعی کشور هستند. از این رو جوانان در استان های مختلف کشور باید در عرصه خدمت عمومی به جامعه حاضر باشند نه برای انتخابات.

العبادی همچنین خواستار معرفی دروغگویی سیاسی به عنوان جنایتی منافی عفت شد و تأکید کرد: هدف برخی ها از موج تخریب اخیر، بر هم زدن صحنه بازی است. از این رو هیاهو ایجاد کرده و مدعی مبارزه با فساد هستند. این در حالی است که خودشان از همه فاسدترند.
نخست وزیر عراق با تأکید بر ضرورت مقابله در برابر تبلیغات گمراه کننده و سیاه "داعشی های صحنه سیاست، رسانه و اقتصاد" که تلاش می کنند همه چیز با به شکست بکشانند تصریح کرد: ما به آنها اعلام می کنیم عراق یک صفحه سفید است نه سیاه و تبلیغات مخرب شما نتیجه ای نخواهد داشت.

حیدر العبادی در پایان تأکید کرد: جوانان باید در زمینه غلبه بر مشکلات و حل آنها مشارکت داشته باشند.
نظرات بینندگان