arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

جشن بادباک‎ها فردا در کردکوی گلستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو تشکل دوستداران طبیعت جهان‎نما گفت: به مناسبت «روز محیط‎‌بان» جشن بادباک‎ها در روز جمعه در شهرستان کردکوی برگزار می‎شود.

به گزارش انتخاب، زهرا عقیلی اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) که «روز محیط‎‌بان» نام گرفته است جشن بادباک‎ها در زمین پاک شهرستان کردکوی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم جشن بادبادک‎ها در روز جمعه ساعت 17 در محل زمین پاک شهرستان کردکوی برای دومین بار همزمان با ولادت حضرت ثامن‎الحجج که به ضامن آهو ملقب شده است برگزار خواهد شد.

عقیلی با بیان اینکه این مراسم بهانه‎ای است تا از زحمات کسانی که آن طور که شایسته تقدیر هستند و هنوز در جامعه برای مردم شناخته شده نیستند معرفی شده و از آنها تقدیر شود.

عضو تشکل دوستداران طبیعت جهان‎نما هدف از برگزاری این مراسم را معرفی محیط‌بانان به مردم برشمرد و ابراز داشت: سعی می‎کنیم در مراسم پرواز بادباک‎ها وظایف و مسئولیت‎های محیط بانان را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: شرکت‎کنندگان در این مراسم با ساختن بادباک‎هایشان به زمین پاک شهرستان کردکوی می‎آیند و با هدف کاهش زباله در طبیعت در این مراسم شرکت خواهند کرد.

عقیلی با بیان اینکه بعد از مراسم پرواز بادباک‎ها برنامه‎های متعددی انجام می‎شود، یادآور شد: دعوت از طنزپردازان استان گلستان و مراسم پاسداشت 119 محیط بان شهید در سراسر کشور از جمله برنامه‎هایی است که در این شهرستان برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان