arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

حمله سایت جریان انحرافی به استاد حوزه و وزیر مهم با عبارت "موی گندیده احمدی‌نژاد"!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یكی از سایت‌های اصلی منتسب به جریان انحرافی دولت در مطلبی كه روز سه‌شنبه منتشر كرده با حمله بی‌سابقه به آیت‌الله مصباح یزدی به حمایت از احمدی‌نژاد پرداخت.

به گزارش آفتاب، این سایت كه در یك ماه گذشته و با هدف اثرگذاری بر فضای سیاسی كشور راه‌اندازی شده ولی فیلتر و از دسترس كاربران ایرانی خارج شده است، با «جریان تمامیت‌خواه» نامیدن مخالفان این جریان، مدعی شد كه این جریان به گفته این سایت "تمامیت‌خواه" «درصدد برآمده است كه حامیان واقعی دولت را در دو راهی انتخاب بین احمدی نژاد و برخی چهره ها قرار دهد»!
 
این سایت‌ در همین زمینه به نقل از فردی كه او را "یك منبع آگاه" مدعی شد: «تمامیت‌خواهان كه از اقدامات قاطع دكتر احمدی نژاد در مبارزه با تحمیل‌گران به تنگ آمده‌اند، در جدید ترین سناریوی خود قصد دارند به بهانه حمایت از برخی چهره‌ها همانند یكی از روحانیون و یكی از وزرا، پایگاه مردمی دولت را تضعیف كنند».
 
این سایت در ادامه این مطلب به ذكر آدرس دقیق‌تری از این دو نفر پرداخته و از آن‌ها با عنوان «مص..» و «مص..» نام برده و به نقل از منبع آگاهِ نام‌برده و با ادبیاتی توهین‌آمیز تأكید كرده است: «ما یك موی گندیده دكتر احمدی‌نژاد را به صد «مص..» و «مص..» نمی دهیم».

با توجه به موارد فوق به نظر می‌رسد كه منظور این سایت از "یكی از روحانیون و یكی از وزرا"، آیت‌الله مصباح و حجت‌الاسلام مصلحی باشد.
 
منبع آگاه سایت حامی جریان انحرافی در ادامه به فعالان سیاسی توصیه كرده است كه: «از فرو افتادن به بازی تمامیت‌خواهان و تحمیل‌گران بپرهیزند، چرا كه حامیان واقعی دولت پابرهنگان و مردم عادی مستضعف از هر قشر و با هر عقیده سیاسی هستند كه به دنبال عدالت‌اند و این قبیل توطئه‌های «مص و مصی» تاثیری در این پایگاه مردمی نخواهد داشت»!
 
وی تاكید كرده است: «تحمیل‌گران و سهم‌خواهان با طراحی این توطئه‌ها صرفا درصدد تنش آفرینی در كشور هستند تا به هنگام پاسخ به این تنش آفرینی‌ها، دولت را بحران سازی متهم كنند».

منبع آگاه فوق در پایان افزوده است: «در مقطع فعلی، همانگونه كه دكتر احمدی‌نژاد صلاح دانسته‌اند، بهترین راهكار و پاسخ به این توطئه‌ها، سكوت وحدت بخش است»!

این سایت مشخص نكرده كه با وجود اعتقاد به سكوت وحدت‌بخش چرا با انتشار چنین مطالبی سكوت خود را می‌شكند!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
1
0
منافقین و نیروهایی که به دامن دشمن در غلتیدن نیروهای طرفدار امام را انحصار گر و تمامیت خواه میدونستن / اما من دلم میسوزه که اینبار این منحرفین رو مردم از همان اول خوب شناختن ولی با اونا برخورد مناسب نشد
نظرات بینندگان