arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد ابلاغ كرد:نحوه پرداخت فوق العاده كارآیی كاركنان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس دولت دهم، مصوبه شورای عالی اداری مبنی دستورالعمل نحوه پرداخت فوق العاده كارآیی و عملكرد را ابلاغ كرد. 

در ابلاغیه رئیس جمهور و رئیس شورای عالی اداری به كلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون خدمات كشوری آمده است: شورای عالی اداری بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در راستای بند ب ردیف 6 ماده 68 قانون مدیریت خدمات كشوری، این مصوبه را تصویب كرده است.

براساس این مصوبه، دستگاه‌های اجرایی همه ساله براساس آئین نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات كشوری و دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، در ابعاد عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفته و برحسب امتیاز مكتسبه به شرح ذیل سطح بندی می شوند:

1- دستگاه‌هایی كه امتیاز آنها 90 درصد یا بیشتر باشد ، در سطح عالی قرار می‌گیرند.

2- دستگاه‌هایی كه امتیاز آنها بین 75 تا 89.9 درصد باشد، در سطح خوب قرار می‌گیرند.

3- دستگاه‌هایی كه امتیاز آنها بین 60 تا 74.9 درصد باشد، در سطح متوسط قرار می‌گیرند.

در تبصره یك این مصوبه می خوانیم: دستگاه‌های مشمول پس از اعلام سطح تعیین شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، میزان برخورداری كاركنان شاغل در ستاد دستگاه و ستاد سازمانهای وابسته را با رعایت تبصره یك دستورالعمل نحوه پرداخت فوق العاده كارآیی و عملكرد - مصوب 22 آبان ماه 89- تعیین می كنند.

در تبصره دو این مصوبه تصریح شده است: دستگاه‌های استانی براساس نتایج حاصل از ارزیابی عملكرد و سطح بندی اعلام شده از سوی استانداری‌ها كه به تائید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور می رسد، تعیین سطح می‌شوند. پرداخت فوق العاده مذكور در دستگاه‌های استانی كه بودجه سالانه آنها غیرمتمركز (استانی) است، توسط دستگاه استانی صورت می‌گیرد.

همچنین میزان برخورداری كاركنان شاغل در سایر دستگاه‌های استانی با رعایت تبصره بند یك دستورالعمل نحوه پرداخت فوق العاده كارآیی و عملكرد - مصوبه 22 آبان ماه 89 - تعیین می شود.

نظرات بینندگان