arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

رئیس جمهور :از همان اول گفتم برخی از بودجه ها نامعقول است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور با اشاره به مصوبات بودجه تاکید کرد:از آغاز امسال که آیین های بودجه را طرح می کردند همان جا این بحث مطرح شد که برخی از حقوق ها نامعقول است .

به گزارش انتخاب،حجت السلام والمسلمین سید حسن روحانی گفت: اندیشمندان و دانشمندان جلسات و مباحثات و مفاخز جامعه هستند و تدبیر رهبر انقلاب از کرسی آ زاد اندیشی به حق کرسی ازاد اندیشی بودکه در مرو و خراسان بنا نهاده شد و ما مردم ایران تقویت شده آن راه هستیم.

رییس جمهوردر دیدار با علما ،ایثارگران و برگزیدگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختاف نظرها بیان کرد: جمله شکاف و اختلاف چه مقدار می تواند ما را از اهداف بلندمان دور کند ،اختلاف نظر و سلیقه اشکال ندارد.

روحانی ادامه داد:ما طلبه ها مباحثه و گفت و شنود و حتی مخالفت علمی با نظر استاد داشتیم اما وقتی جلسه درس تمام می شد او استاد معزز همه شاگردان بود و فردا همه اعضا در محضر استاد حق اظهار نظر داشتند اما حرمت استاد را محترم می شمردند.

رییس جمهور عنوان کرد:امام بزرگوار به مباحثه طلبگی استناد می کردند و مردم را دعوت می کرد، ایراد ندارد که دولت را نقد کنیم من افتخار می کنم که همه جا نقد با آزادی انجام پذیرد، گاهی یک مقدار بیش از مرزبی اخلاقی انجام می شد من کسانی را که جرات نقد کردن دوست دارم اما کسانی را که جرات توهین کردن و تخریب دارند نمی پسندم.

حجت السلام والمسلمین سید حسن روحانی در ادامه اذعان داشت:نباید با لحنی سخن بگوییم که خدمات میلیون ها انسان فداکار نادیده گرفته شود ،همه معلمین عزیز ،همه اساتید و قضات ،نیروهای امنیتی و کارگران ما از خرد و کلان یک مجموعه هستند و تلاش این عزیزان در راستای توسعه جامعه است ،حالا گاهی اوقات خلا قانونی بوده و سواستفاده های می شود.

رئیس جمهور با اشاره به مصوبات بودجه تاکید کرد:از آغاز امسال که آیین های بودجه را طرح می کردند همان جا این بحث مطرح شد که برخی از حقوق ها نامعقول است .

دکتر روحانی با اشاره به هجمه های کنونی در جامعه گفت : در بحث حقوق من خودم ورود کردم و گفتم برخی از حقوق ها نا متعارف است و اینکه مردم نقد کنند حق آنهاست و هیچگاه از نق منصفانه ناراحت نمی شویم چرا که مردم صاحب کشور هستند.

رئیس جمهور ادامه داد:اما اگر کسی نقد غیر منصفانه کرد و حرف نادرستی زد کاری کرده است که در شان یک مسلمان ایرانی است .

مقام عالیرتبه کشوری در ادامه گفت: برای اولین بار در تاریخ ،سال قبل برای اولین بار صادرات ما از واردات پیشی گرفت با این توضح که صادرات ما 3 میلیارد و 500 میلیون دلار بیش از واردات ما بوده است ،مخالفین بدانند این افتخار مال این دولت و آن دولت نیست این افتخار برای همه مردم ایران است.

نظرات بینندگان