arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

بازگشت مالک زمین‌های مختارنامه و بلاتکلیفی دکورها

برنامه "نود" در هفته‌ای که گذشت تا صبح سه‌شنبه روی آنتن بود، رکوردشکنی این برنامه محبوب در نوع خود جالب بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنامه "نود" در هفته‌ای که گذشت تا صبح سه‌شنبه روی آنتن بود، رکوردشکنی این برنامه محبوب در نوع خود جالب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جعفری برای اولین بار در مجموعه ای از محمدمهدی عسگرپور مقابل دوربین می‌رود. این مجموعه "پریشانی" نام دارد و فیلمنامه آن را سعید نعمت الله نوشته است. جعفری این روزها مجموعه "توطئه فامیلی" به کارگردانی رامبد جوان را روی آنتن دارد. محمدمهدی عسگرپور پارسال مجموعه پربیننده "جراحت" را روی آنتن شبکه سه داشت.

برنامه "نود" این هفته از نظر زمانی رکوردشکنی کرد، این بار برنامه تا ساعت 4 صبح به طول انجامید و بسیاری از علاقمندان تا ساعات اولیه صبح پای تلویزیون نشستند تا فعل و انفعالات این روزهای ورزش ایران و فوتبال را تعقیب کنند.

دکور مجموعه "مختارنامه" به کارگردانی داود میرباقری در زمینی مستقر است که صاحب خصوصی دارد، گویا مسئولان صدا و سیما علاقه‌ای ندارند تا این زمین را که با هزینه و وقت فراوان در آن دکور ثبت شده حفظ کنند. صاحب این زمین خواهان آن است و احتمالا دکورها ویران می‌شود.

 این مجموعه آن قدر حاشیه ساز و مهم است که هر قسمتش می‌تواند داستانی به وجود بیاورد، قسمت تازه این مجموعه که جمعه روی آنتن رفت پرشی کوتاه داشت و عده ای شایع کردند که صحنه هایی از مجموعه حذف و ممیزی شده است. این موضوع البته صحت نداشت و تکذیب شد.

 ابوالحسن داودی کارگردان مجموعه "زمین انسان‌ها" در گفتگویی مفصل و مشروح با خبرگزاری مهر، درباره روند تولید این مجموعه صحبت کرد. او در این گفتگو از سازمان بهداشت به دلیل همکاری نکردن در تولید این مجموعه انتقاد کرد.

 داودی همچنین به این موضوع اشاره کرد که قرار بوده با دستور مجید رجبی معمار مدیر شبکه تهران، "زمین انسان‌ها" این مجموعه هفت سال پیش ساخته شود، اما این اتفاق نیفتاده و روند تولید این مجموعه این قدر طولانی شد.

 مجموعه‌ای از مدیران گروه کودک و نوجوان شبکه های مختلف در هفته‌ای که گذشت جا به جا شده یا تغییر کردند. طی احکامی جداگانه از سوی علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیدعلی اکبر محمودی مدیر گروه نوجوان و علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شد.

  علی بخشی‌زاده گروه کودک و نوجوان را به دو گروه "کودک و خردسال" و "نوجوان" تقسیم کرد:

 سید علی‌اکبر محمودی مهریزی پیش از این مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو و علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران بوده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
ما که نفهمیدیم مطالب غیر از مختار نامه چه ارتباطی با تیتر داشت!!!
نظرات بینندگان