arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۸۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

منتظر تجلیل از متجاوزان به زنان در خمینی شهر و محکوم دختران به خاطر عدم رعایت حجاب باشیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام محمدرضا زائری در "آینده" نوشت:

    اگر  مسئولان اجرایی به جای مشغول شدن به وظایف خود ، به سخنرانی های اخلاقی بپردازند و آیه و حدیث بخوانند كلی كار روی زمین می ماند و مشكلات روی هم تلنبار می شود .

    اگر  مسئولان امنیتی به جای تأمین امنیت مردم و جلوگیری از وقوع جرم ، فقط سرشان به وضع پوشش بانوان گرم باشد ، كابل دزدی و مجسمه دزدی كه سهل است ، خانواده ها هم در معرض غارت و تجاوز قرار می گیرند.

   اگر  عالمان و بزرگان به جای آرامش و معنویت و توصیه اخلاقی و نصیحت و موعظه ، در روز جمعه ‌با عصبانیت حرف های سیاسی بزنند مردم برای جبران خلأ معنویت سراغ رمال و كف بین و كلاس عرفان شرقی و فرادرمانی می روند .

    اگر  رسانه گروهی رسمی ما به جای ارائه اخبار صحیح و دقیق ، تعارف و شعار پخش كند ، میدان برای شایعه و دروغ و فارسی وان و من وتو و بی بی سی باز می شود .

    واقعا تصورش را بكنید كه وقتی هیچ كسی كار خودش را نكند ، چه اتفاقات هولناكی ممكن است رخ بدهد ! خدا را شكر كه اكنون هر كسی به درستی كار خودش را می كند. وگر نه ممكن بود چند نفر گردن كلفت بریزند توی یك مهمانی و زن و دختر مردم را ببرند و - زبانم لال ، خدای نكرده - هر غلطی دلشان می خواهد بكنند ، تصورش را بكنید چه وضعی ممكن بود بشود !

 


به اعتقاد من این عمل تجاوز به زنان حاضر در یك مهمانی در اصفهان– كه قبلا هم مواردی مشابه آن اعلام شده – یك جرم عادی نیست و مصداق إفساد فی الارض است . شاید اگر قوه قضائیه با قاطعیت و سرعت با چنین جرم هایی برخورد می كرد چنین تكرار نمی شد ولی وقتی هزینه جرم پایین بیاید و مجرمان احساس كنند در صورت بازداشت شدن یا پول ناچیزی می دهند و می روند یا نهایت چند صباحی در هتل زندان به سر خواهند برد طبیعتا ابایی از تكرار خطا و جنایت نخواهند داشت .

    از آن بدتر و شرم آور تر ، توجیه ناتوانی و قصور و بی عرضگی ما در تأمین امنیت جامعه با این تعابیر است كه مثلا وضع حجاب خانم ها چنین و چنان بوده . حالا اگر متخصصی بعدا در یك برنامه تحلیلی تلویزیون برای شرح و ریشه یابی موضوع چنین چیزی بگوید مقبول است ولی در این سطح از مسأله چنین گفتن، یعنی گشودن باب فاجعه ای بزرگتر . فكرش را بكنید فردا هر كسی می تواند هر حادثه ای را توجیه كند و دیگر قانون و شرع و دین و اسلام را باید به خدا سپرد و همه چیز را تعطیل كرد .

ظاهرا این طور كه بعضی از مسئولان صحبت می كنند، باید به زودی مراسم تجلیل از مجرمان را برگزار كرد كه بیچاره ها به طبیعت انسانی خود عمل كرده اند و طبیعتا آن زنان و دختران بدبخت محكوم هستند كه حجاب اسلامی را رعایت نكرده بودند و ...
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
1
18
کاملا بجاست.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
24
2
شما با این تیتر های خودتون چیرو می خواهید ثابت کنید !!
طرف گفته همه چیز دو طرفه هست 1=بی حجابی خانم ها
و 2=فساد مردان لاابالی
پلیس با افراد لاابالی باید برخورد کنه ولی تا زمانیکه وضع حجاب اینه فایده ای نداره وضعیت بعضی دخترا توی جامعه تحریک کنندست و بقولی رفتار نامناسب اینهارو موقعی متوجه میشی که بری دبی و با دخترای غربی مقایسه کنید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
شمایی که انقدر نانازی که بی سر و ته حرف میزنی، بگو چندسالته گلم؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
حجاب داشتن هیچ تاثیری در امنیت اجتماعی ندارد. اگر این جور بود این اتفاق باید هر روز در کشور های اروپایی و آمریکا می افتاد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
1
آقا حمید بانظرت موافقم اما به نظر من حداقل اون دخترای تو باغ حتی اگر حجاب هم نداشته باشن باز بنوعی به بدترین شکل ممکن مجازات شدن. نباید صورت مساله رو پاک کرد الان صورت مساله این اراذلی هستند که باید دستگیر و اعدام بشن. صورت مساله وضعیت فرهنگی مملکت ماست که بودجه اش از یک تیم دست اولی هم کمتره. وضعیت جوونهایی که نمی تونن ازدواج کنند چون از آینده ترس دارند چون برای گرفتن یه وام 5 میلیونی باید پدرشون دربیاد! و خیلی مسائل دیگه ای که این صورت مساله رو رقم می زنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
مسوولين قضائي فكر مرخصي زندانيان سياسي اند وقت ندارند. مسوولين تامين هم فكر امنيت مردم در روزهاي شلوغي خيابان آزادي يا ولي عصر. بازهم وقت ندارند.
صدا و سيما هم كلا آنتن را به فتنه در سوريه اختصاص داده.
مهمه واقعا؟
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
آفای حمید خان محترم... یعنی آدما توی چهار دیواری خودشونم اختیار دار خودشون نیستند؟؟؟ یعنی خانمها حتی باید این حجاب بقول معروف اسلامی رو پیش شوهران خود هم حفظ کنند؟؟؟؟ یعنی همه این مسئله که یک مشت ..... ریختند تو محوطه شخصی اقراد مطرح نیست؟؟؟؟
نظرات بینندگان