arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

همکاری‌های تهران - مسکو - دمشق بر چه اساس انجام می‌گیرد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تسنیم نوشت: ظرفیتهای نظامی، اطلاعاتی، فرماندهی، آموزشی و سرزمینی ایران، روسیه و سوریه در اختیار این همکاری ۳جانبه قرار گرفته و با توجه به ظرفیت و موفقیت میدانی، تصمیم‌گیری می‌شود.

کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی طی گفت‌وگویی دربارۀ همکاری‌های ایران و روسیه در جهت مقابله با گروه‌های تروریستی در سوریه، اظهار داشت: همکاری بین ایران، روسیه، سوریه و جبهه مقاومت علیه جریان تروریستی تکفیری در سوریه از مدتی قبل آغاز شده و در مسیر فزاینده‌ای در حال انجام و اجراست.

وی افزود: از آغاز این همکاری با جلسات، ملاقاتها و رفت و آمدهای متعددی بین کشورهای عضو این همکاری در سطوح عالی سیاسی، امنیتی و فرماندهان نظامی انجام‌شده و تشریک مساعی دقیق و مناسبی با توجه به منافع مشترکی که در این همکاری بین سه کشور وجود دارد، صورت گرفته است.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: ظرفیتهای نظامی، اطلاعاتی، فرماندهی، آموزشی و سرزمینی کشورهای عضو در اختیار این همکاری قرار گرفته و در خصوص این تبادل ظرفیت به تناسب پیشرفتی که در میدان‌های عملیاتی انجام و موفقیت‌هایی که در طول این همکاری حاصل می‌شود، تصمیم گیری صورت می‌گیرد.
نظرات بینندگان