arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۲۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

وعده ی احمدی مقدم: برخورد با تولید و توزیع کنندگان پوشاک ، آرایشگاه ها و اماکنی است که مد را می سازند

احمدی مقدم با اشاره به نوع برخورد با افراد در اجرای این طرح گفت: برای افرادی که بتوانند با تذکر ظاهر خودشان را اصلاح کنند به تذکر اکتفا خواهد شد اما اگر پوشش به نحوی بود که با تذکر اصلاح نشود حتماً به مراکز انتظامی هدایت می شوند تا در این اماکن با همکاری خانواده بتوانند پوشش خود را اصلاح کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخورد نیروی انتظامی با ناهنجاریها چند بعدی و همه جانبه است و اینگونه نیست که فقط با ظاهر افراد برخورد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، سردار سرتیپ احمدی مقدم در حاشیه دیدار با رئیس سرویس فدرال کنترل مواد مخدر روسیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی افزود: بخش پایانی مبارزه با ناهنجاریها در خیابانها بروز می یابد و باید تلاش شود با ریشه ها و واسطه ها نیز مبارزه صورت گیرد.

وی گفت: بخشی از ساماندهی ناهنجاریها که به عهده نیروی انتظامی است برخورد با تولید و توزیع کنندگان پوشاک ، آرایشگاهها و اماکنی است که مد را می سازند و ترویج می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: اینگونه اماکن در این طرح هدف ما هستند و در این زمینه با اتحادیه های آنها مذاکراتی صورت گرفته است.

سردار احمدی مقدم گفت: گام اول در این مبارزه را باید اتحادیه ها بردارند و با نظارتهای صنفی با واحدهای صنفی هنجارشکن برخورد کنند و در گام بعدی پس از آنکه برخورد کردند ولی اثربخش نبود و نتیجه را به نیروی انتظامی اعلام کردند یا در مواردی که برخورد صورت نگیرد قطعاً نیروی انتظامی با اینگونه واحدهای صنفی برخورد خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: فروشندگان و عرضه کنندگان در واحدهای صنفی به این آداب و هنجارها تن بدهند تا تذکرها پیشگیرانه باشد و از برخوردهای انتظامی بی نیاز باشیم. فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ایا این برخوردها مقطعی است گفت: برخوردهای مقطعی موجب جدی گرفته نشدن طرح مقابله با ناهنجاریها اجتماعی است.

احمدی مقدم افزود: همچنین سازمانهایی هم که باید نیروی انتظامی را در اجرای این طرح یاری کنند باید از این نیرو پشتیبانی لازم را داشته باشند.

وی گفت: تصمیم های متناقض و اظهار نظرهایی که موجب جری شدن می شود برای نیروی انتظامی محدودیت ایجاد می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هم اکنون شرایط مناسبی برای اجرای طرح حجاب و عفاف وجود دارد افزود: مسئولان در اجرای این طرح همفکری دارند و در ضمن اجرای این طرح مطالبه اجتماعی نیز هست.

احمدی مقدم با اشاره به نوع برخورد با افراد در اجرای این طرح گفت: برای افرادی که بتوانند با تذکر ظاهر خودشان را اصلاح کنند به تذکر اکتفا خواهد شد اما اگر پوشش به نحوی بود که با تذکر اصلاح نشود حتماً به مراکز انتظامی هدایت می شوند تا در این اماکن با همکاری خانواده بتوانند پوشش خود را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه ما از برخورد انتظامی با افراد خوشحال نمی شویم گفت: اساساً‌ نیروی انتظامی باید در بخش پایانی این کار باشد ولی متأسفیم که اقدامات قبلی حداقل در مورد گروهی در جامعه نتیجه مطلوب نداشته است و سعی دارند با این رفتار هنجارشکنی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در چنین شرایطی این نیرو باید وارد میدان شود.

احمدی مقدم با اشاره به حادثه خمینی شهر افزود: نیروی انتظامی در این پرونده با سرعت وارد شد و پنج نفر از متهمان دستگیر شدند و بقیه هم متواری هستند که امیدواریم به زودی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی 59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
واقا دست شما درد نکنه وعده های جالبی دادین خیلی زحمت کشیدین راستی یادتونه کی تو شبکه 2 میگفت دغدغه ما مو، لباس ، ظاهر جوونا نیست من که یادم نیست (پس فردا میگن لباس زیرت غیر متعارفه بکن کار داریم باید اعمال قانون کنیم! ! !)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
بله. من هی به خانمم م یگم این چه مانتویی است که می خری. گفت بیا با هم بریم اونیکه تو دوست داری رو بخرم. تمام مانتو فروشی ها رو گشتم. آخر گفتم همونی که خودت همیشه می خری از همه بهتره... آخه این چه وضعیت است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
آقای احمدی مقدم مد رو میلان ایتالیا و نی یورک آمریکا و پاریس فرانسه تولید میکنه اینجور جاهام راتون نمیدن برین لب مرزش چون تحریمین چه برسه برخورد کنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
آقای احمدی مقدم! چه خبر از امنیت شهر؟
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
1
پس از حل کلیه مشکلات نوبت به این مشکل رسیده که بزودی رفع خواهد شد و خانواده های محترم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چون نیروی انتظامی خیلی خیلی مقتدر است و دراین قضایا کاملا بی طرف و بی نظر و بی تقصیر است
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
1
نکنه ایشون انتظار دارن همه لباس نظامی تنشون کنن!
ناشناس
|
NORWAY
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
dar in mamlekat faghat zaher mohemeh bad har kary khasty bokon
نظرات بینندگان