arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

نصب مجسمه های عریان ترامپ در شهر های آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابتکار یکی از کنشگران سیاسی مخالف دونالد ترامپ در ساخت و نصب مجسمه های عریانی از او در ابعاد طبیعی در خیابان های شهرهای مختلف آمریکا، باعث تجمع مردم به دور این مجسمه ها و سردادن شعارهای اعتراضی علیه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

به گزارش انتخاب، یکی از کنشگران سیاسی آمریکا به نمایندگی از طرف جنبشی به نام «ایندیکلاین» پنجشنبه شب دست به ابتکار تازه ای به منظور نشان دادن چهره واقعی دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان زد و مجسمه های عریان او را در خیابان های شهرهای مختلف آمریکا از جمله کلیولند، اوهایو، نیویورک، سانفرانسیسکو، لس آنجلس و شهر سیاتل ایالت واشنگتن نصب کرد.

استقرار این مجسمه ها منجر به تجمع انبوهی از رهگذران به دور آنها شد و شمار زیادی از مردم ضمن گرفتن عکس های یادگاری با این مجسمه ها به سردادن شعارهای تمسخر آمیز علیه ترامپ پرداختند.

مبتکران این واکنش سیاسی که بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکایی پیدا کرد، به خبرنگاران گفته اند که این اقدام را به منظور نشان دادن چهره عریان ترامپ و با این آرزو که او هرگز فرصت ورود به 'مهمترین و نیرومندترین مرکز تصمیم گیری سیاسی و نظامی' کشورشان را پیدا نکند، انجام داده اند.

این مجسمه ها قبل از جمع آوری از سوی مسئولان شهرداری ها بویژه در شهرهای نیویورک و لس آنجلس آمریکا، انبوهی از مردم را به سوی خود جذب کردند.

نمایندگان جنبش «ایندیکلاین» علاوه بر این، در بیانیه ای هدف از نصب این مجسمه های عریان را به نمایش گذاشتن نمادین 'روح هولناک یکی از منفورترین سیاستمداران آمریکایی' اعلام کرده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان