arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

جبهه ایستادگی بدون "محسن رضایی" فعالیت‌های انتخاباتی خود را ادامه می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: بعد از کناره‌گیری محسن رضایی از این جبهه، فعالیت‌های سیاسی خود را برای انتخابات آینده ادامه خواهیم داد.

به گزارش انتخاب، ابوالقاسم رئوفیان با بیان اینکه جبهه ایستادگی بعد از کناره‌گیری محسن رضایی نیز فعالیتهای سیاسی خود را ادامه‌ خواهد داد، اظهار داشت: جبهه ایستادگی بعد از رفتن وی، انتخابات مجلس شورای اسلامی را تجربه کرده و اتفاقا پررنگ‌تر از دوره‌های قبلی که ایشان در این جبهه حضور داشت در انتخابات 94 نقش آفرینی کرد.

رئوفیان بابیان اینکه جلسات حزب اسلامی ایران زمین برای انتخابات ریاست جمهوری به زودی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با حضور دبیران کل احزاب و برخی از شخصیتهای حقیقی و براساس منشوری که پیش از این در جبهه ایستادگی تدوین شده بود، فعالیتهای خود را ادامه می‌دهیم و مانعی در فعالیت ما ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات سال آینده هر تصمیمی که شورای عالی جبهه ایستادگی به آن برسد ما نیز به آن احترام خواهیم گذاشت، گفت: پیش از صحبت درباره مصدایق انتخابات باید درباره شاخصها و گفتار جریانات صحبت کنیم. شاخصها است که ما را وارد مصادیق می‌کند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نامزد مورد حمایت ما در انتخابات ریاست جمهوری 96 باید از شاخصهای ویژه‌‌تری نسبت به دولت فعلی و دولتهای گذشته برخوردار باشد. این شاخصها باید در سیاستهای داخلی و خارجی ظهور و بروز داشته باشد.

وی یکی از این شاخص‌ها را باور به مبانی اصولگرایی دانست و گفت: باید این باور در یک کاندیدای مورد نظر در عمل دیده شود و به صرف شعار نمی‌توانیم این موارد را قبول کنیم. شاخص بعدی کاندیدای ما رویکرد اصلاح‌طلبانه با انگیزه اصلاح‌امور و خدمت به کشور است.

رئوفیان خاطرنشان کرد: البته مدت باقی مانده تا پایان عمر سیاسی این دولت و مشکلات معشیتی که مردم با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند، می‌تواند در انتخابات احزاب و مردم حائض اهمیت باشد. مردم باید رفع تحریمها را خود بنگرند. البته برخورد دولت با متخلفین فیشهای حقوقی و فسادهای اقتصادی نیز در انتخاب مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان