arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

رضا یزدانی ضربه فنی شد/ وداع تلخ کاپیتان با المپیک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل حریف لهستانی به دیدار رده‌بندی المپیک 2016 راه یافت.

به گزارش انتخاب، در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد المپیک ریو، رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان در مرحله شانس مجدد به مصاف رادوسلاو باران از لهستان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 5 بر 4 به برتری برسد و راهی دیدار رده‌بندی شود.

یزدانی برای رسیدن به مدال برنز المپیک باید به مصاف والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک لندن و مدال برنز جهان از اوکراین برود.

 یزدانی پیش از این در دور نخست مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه 10 بر صفر به برتری رسید اما در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل ختاگ گازیموف از آذربایجان با ناداوری مسلم شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند که با توجه به صعود این رقیب آذربایجانی به دیدار فینال المپیک این شانس را پیدا کرد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

دیگر نماینده کشتی آزاد ایران در روز پایانی رقابت‌های المپیک 2016، میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم بود که با قبول شکست مقابل حریف بلغارستانی در همان مبارزه نخست از دور رقابت‌ها کنار رفت.


تکمیلی//

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران مقابل حریف ازبکستانی خود در مدت زمان 24 ثانیه ضربه فنی شد تا وداع تلخی با کشتی و المپیک داشته باشد.


 رضا یزدانی در دومین مبارزه خود در مرحله شانی مجدد وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک مقابل ماگومدف ابراگیموف از ازبکستان قرار گرفت و در عین ناباوری در مدت زمان ۲۴ ثانیه ضربه فنی شد و نتیجه را واگذار کرد تا شانس رسیدن به مدال برنز المپیک را از دست بدهد.

به این ترتیب رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان وداع تلخی با المپیک و کشتی داشت.

نظرات بینندگان