arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰

اتوئو : احتمال دارد به يک تيم انگليسي بروم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم گلزن و کامرونی تیم فوتبال اینتر اذعان کرد ، احتمال دارد از اینتر به تیمهای لیگ برتر انگلیس برود.

ساموئل اتوئو در مصاحبه ای با تلویزیون کامرون گفت : بازی در لیگ برتر انگلیس یک ایده آل است و فکر انتقال به انگلیس را نیز در ذهن دارم..اما سوال اینجاست که به یک تیم مهم بروم.البته پیشنهادهایی از تیمهای بزرگ انگلیسی هم داشته ام اما باید ببینم آیا می توانم با آنها به توافق برسم یا خیر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، این در حالیست که وسلی اشنایدر هافبک هلندی اینتر نیز اخیرا از جدا شدن صحبت کرده و به نظر می رسد اینها واکنشهای مربوط به جدایی لئوناردو و رفتن او به پاری سن ژرمن باشد. هنوز سه سال از قرارداد اتوئو با اینتر باقی مانده و او تاکید کرد در صورت جدایی مسائل مالی در تصمیمش دخالت نخواهد داشت.اتوئو که فصل قبل 37 گل برای اینتر زده ، افزود : یک ماه تا پایان تعطیلات وقت دارم تا تصمیم بگیرم.من 30 ساله هستم و این آخرین بخت من خواهد بود.

بنابراین باید از تصمیم خود مطمئن باشم.من به دنبال 100 یا 200 هزار یورو دستمزد بیشتر نیستم بلکه در تمام دوران بازیگریم دوست داشتم که اول در مورد راحتی خود در شهر تیمم ، بازی در یک تیم خوب و لذت بردن از فوتبال فکر کنم. هفته قبل اشنایدر به گاتستادلو اسپرت گفت :  فقط خدا در مورد آینده ام خبر دارد.اما یک چیز را می دانم.اگر در اینتر ماندنی شوم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم بست.
نظرات بینندگان