arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

شباهت های ایران و اسرائیل از دید این عرب نژاد پرست!

"این دو کشور از درجه ی زیادی از افراط گرایی برخوردارند. دولت فارس که دولت افراطی شیعی است! و دولت صهیونیستی که دولت یهودیان افراطی است.ایران میلیاردها دلار برای همه گیر شدن شیعه خرج می کند ، نفت خود را به اسرائیل می فروشد و پسته خود را به انحا می فرستد..."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود سلطان سردبیر روزنامه مشهور "مصریون" نوشت: بین ایران و اسرائیل شباهت هایی وجود دارد! مثل دشمنی انها با اعراب!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، وی که اظهاراتش با انتقادات شدیدی مواجه شده است، در ادامه می نویسد: این دو کشور از درجه ی زیادی از افراط گرایی برخوردارند. دولت فارس که دولت افراطی شیعی است! و دولت صهیونیستی که دولت یهودیان افراطی است.

وی در ادامه می نویسد: من برای این حرف ها دلیل دارم که بر اساس تحقیقات تاریخی، جغرافیایی و تحقیقاتی است .  ممکن است برای بعضی شوک دهنده باشد اما برای ما ایران با اسرائیل از یک جنس است!

محمود سلطان در ادامه اظهاراتش که بیشتر برای ضربه زدن به چهره ایران و تشیع بیان شده است، گفت: باید گفت که این دو کشور بر اساس تطهیر دین و قومیت تشکیل شده اند!

وی در ادامه می نیوسد: ایران میلیاردها دلار برای همه گیر شدن شیعه خرج می کند ، نفت خود را به اسرائیل می فروشد و پسته خود را به انحا می فرستد!

این روزنامه نگار ضد ایرانی، اضافه کرد: ایران در حال اشغال سرزمین های عربی است که جزائر امارات و اهواز عربی (!) نمونه ای از ان است.

محمود سلطان اضافه کرد: ایرانی ها می خواهند انتقام این که اعراب دولت فارس را نابود کردند را بگیرند و یهودیان فکر می کنند که این مسلمانان بودند که انها را از جزیره العرب بیرون کردند.

این روزنامه نگار که افکارش بسیار شبیه به جریان های نژاد پرست است، در پایان نوشته است: ایرانیان فکر می کنند که در مقابل اعراب از تمدن بالاتری برخوردارند، همچنین اسرائیلی ها هم در مورد اعراب چنین فکری دارند!

تحلیلگران معتقدند، این اظهارات عجیب و مضحک با توجه به نفرت منطقه از اسرائیل، طبعاً برای تخریب چهره ی ایران و تشیع بیان شده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، شایان ذکر است، چنین مقایسه های کذب و مضحکی، نه تنها بین ایران و رژیم صهیونیستی که می تواند بین اعراب و اسرائیل، قابل جمع بندی باشد!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۶
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
10
3
اين شخص يامغرض است يانااگاه ،درهرصورت بايدبطرق شايسته اوراتوجيه كردكه اشتباه كرده است.نبايددربرابراوموضع مخالفت مستقيم گرفت.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
7
زشیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را بجایی رسد است کار
که تاج کیانی کند آرزو
تفو ....
این بابا خواب دیده خیر باشد تاریخ تمدن را از زمان حمله اعراب به ایران نوشته و هرچه دوست داشته نوشته...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
4
خود کرده را تدبیر نیست !!
نظرات بینندگان